Objavljeno 2. rujna, 2016.
Modni brend daVida's predstavlja kolekciju nadahnutu urbanom, kreativnom djecom s jasno izraženim stavom
Pred početak nove školske i vrtićke godine, kada djeca još bezbrižno uživaju na igralištima, u parkovima i na plažama, dječji brend daVida's predstavlja novu BTS kampanju. Prva kampanja ovog mladog domaćeg brenda predstavljena je u proljeće i pobudila je veliko zanimanje najmlađih poklonika mode i styla, ali i roditelja. Time je dobila nove njegovatelje originalnog i kreativnog izričaja.
Iako je brend na tržištu od 2010., u novoj Back To School kampanji dizajnerica Andrea Cmrečki inspirirana je djecom koja svojom osobnošću i kreativnim izražavanjem razvijaju svijest o sebi i okolini. Za zaštitna lica ove kampanje birana su upravo djeca koja pršte kreativnošću – desetogodišnje Osječanke, jednojajčane blizanke Dora i Nika Festetić te braća Vida i David.
Nika i Dora u glas kažu da je na snimanju bilo super zabavno, zanimljivo i uzbudljivo. Fotograf im je dopustio da sami isprobaju njegovu opremu, a vizažisticin su asortiman Dora i Nika temeljito istražile. Obišle su mjesta u Zagrebu na kojima prije nisu bile, među ostalim i katoličku školu, koja u dvorištu ima veliko zvono.
- Probala sam Andrein prefini smothie s borovnicama, a generalno je sve bilo odlično jer smo mnogo snimali u prirodi. Upoznala sam super nove prijatelje Davida i Vidu, s kojima sam se jako puno zabavljala tijekom snimanja i poslije. S Vidom sam promatrala puževe, a s Davidom pravila pistu za autiće - dodaje Dora.
Najzanimljivije u bavljenju modom Niki su trendovi, a moda i jest ono čime se ova djevojčica jednoga dana želi baviti, kao modna dizajnerica.
K'o kineski štapić
Dora najviše voli šarenu i veselu odjeću koja je udobna za nošenje, voli oversize majice i boyfriend hlače.
- Volim i extra slim hlače s obzirom da sam tanka k'o kineski štapić - kaže za šalu uvijek spremna Nika. I Dora obožava šarenu i udobnu odjeću, kreiranu kao da su je djeca osmimslila, a ne odrasli.
- Obožavam nositi suknjice i haljinice. Ovaj put su mi bile precool čipskaste crne rukavice - oduševljena je simpatična i od Nike 7 min starija Dora.
Školsko zvono samo što nije označilo početak nove školske godine, a Dora i Nika skromno kažu da se među prijateljima u razredu i Oš Franje Krežme ne će posebno isticati jer se “svatko bavi drukčijim stvarima, ali volimo međusobno podijeliti iskustva i dojmove gdje smo bili i što mo radili”, kaže Nika, a Dora dodaje da su u školi “svi isti, nitko nije poseban ni bolji od drugih”.
Novost su u kolekciji daVida's modeli za dječake. Modeli su izrađeni od finih pamučnih, blago rastezljivih pletiva, ugodnih za nošenje. Sakoi, koji se kao glavna tema javljaju i na modelima za djevojčice i za dječake, izrađeni su od pamučne felpe, bogato ukrašeni bedževima koji se mogu skidati te zamijeniti personaliziranim ukrasima, zihericama, mašnama. Upravo je to glavna okosnica kolekcije: da sama djeca mogu daVida's odjeću vizualno mijenjati i obogaćivati sitnim detaljima koji se uz model nude. Modeli se nose slojevito i bude maštu malih kreativaca, koji vrlo lako model mogu prilagoditi svom raspoloženju.
Dječja razigranost
Boje koje prevladavaju su pročišćene, crna, bijela, antracit siva te akcentna crvena. All over print na materijalima na suknjama i prednjicama hlača za dječake ima motive Londona, underground... Prugice u bijelo-crnoj kombinaciji daju cijelokupni dojam dječje razigranosti i prepoznatljivo su obilježje samog brenda daVida's.
Andrea uvijek posebnu pozornost pridaje udobnosti kako bi se djeca mogla nesputano kretati, igrati.
Back To School kolekcija nadahnuta je urbanom, kreativnom djecom sa stavom, koja se igraju svojom odjećom, kombiniraju je, preslaguju, dodatno ukrašavaju. Sve pršti idejama i predanošću detaljima.
- Kada pomislim na novu školsku godinu u rujnu, prvo mi pada na pamet britanska ustrojenost i hladnoća. Tako su se i sami motivi Londona - Tea time, You Rang M'lord, Big Ben i Beatlese nametnuli kao odlični motivi za put u novu školsku godinu. Već čujem školsko zvono – sa smiješkom kaže Andrea Cmrečki.
daVida's kolekcije od prošle jeseni možemo vidjeti i u showroomu na adresi Medveščak 103 u Zagrebu. U ugodnoj atmosferi mogu se pronaći dječji odjevni predmeti posebno dizajnirani za svaku prigodu, od ležernih i udobnih varijanti preko svakodnevnih modnih kombinacija pa do elegantnijih odjevnih predmeta za naše najmanje. N.Vekić
BACK TO SCHOOL
SVE PRŠTI IDEJAMA I PREDANOŠĆU DETALJIMA
PRAVI MALI OBITELJSKI BREND
Glavno obilježje brend daVida's nastalo je spajanjem mode i likovnog stvaralaštva. Dugogodišnje iskustvo u modi i svakodnevno stvaralaštvo kreatorice Andree Cmrečki brendu daje raznolikost i izniman doprinos u kvaliteti. Ovaj brand predstavlja jedan pravi mali obiteljski brend. Inspiriran djecom i ljudima iz svakodnevnog života, uspomenama na djetinjstvo, modom 20-ih i 30-ih, pismima, glazbom i ljubavlju svake vrste, daVida's je zamišljen ponajprije kao moda za djecu i njihov čarobni svijet, iako je prepoznat i u svijetu odraslih.