Osijek
LAŽNO PREDSTAVLJANJE

Prevaranati, tvrdeći da su iz HEP-a,
prebacili umirovljenike u RWE
Objavljeno 26. kolovoza, 2016.

Dvoje Osječana starije životne dobi tvrdi da su ih prije nekoliko dana prevarile dvije mlađe osobe koje su ih, bez njihova znanja, prebacile od jednog drugom dobavljaču električne energije. Naime, 68-godišnja Osječanka rekla nam je kako su oko 13 sati na njihovu kapiju pozvonili mlađi muškarac i žena.

- Par je kazao da je iz HEP-a i da HEP odvaja potrošnju od očitanja struje. Pokazali su nam nekakve navodno službene iskaznice, ali ni suprug ni ja nismo pravo vidjeli što na njima piše. Pitali smo ih bar pet puta jesu li doista iz HEP-a i kazali im da ne želimo ni u kojem slučaju plaćati nekomu drugomu struju. Stalno su ponavljali da jesu iz HEP-a - rekla nam je ogorčena Osječanka dodajući da je nakon što su muškarac i žena ušli u kuću, otišla u drugu prostoriju, dok je njezin suprug ostao s njima.

- Kada su otišli, vidjela sam na stolu kuvertu na kojoj je pisalo RWE i rekla suprugu da smo prevareni. Nazvali smo HEP i oni su nam rekli da nikakve račune ne odvajaju. Suprug je odmah nazvao par da se vrati jer su ostavili svoje brojeve mobitela, ali stalno su govorili da su u gradu i neće se više vraćati. Potom smo nazvali RWE u Zagreb, gdje su nam rekli da pošaljemo zahtjev za raskid ugovora, što smo i učinili - dodala je Osječanka.

Obratila se našim novinama, kaže, samo zato kako bi upozorila druge građane da ne puštaju neznance u kuću.

- Ti su nas ljudi svjesno prevarili lažno se predstavljajući. Na naše inzistiranje na tome da dokažu jesu li iz HEP-a tvrdili su da jesu. Ogorčena sam na to što su učinili i neka se stide svojih postupaka. Sad nismo sigurni hoće li nam oni u Zagrebu htjeti prekinuti ugovor, ali poslali smo zahtjev za raskid ugovora s povratnicom, pa ćemo onda bar znati jesu li ga zaprimili - rekla nam je 68-godišnja Osječanka koja je željela ostati anonimna. S. Lacić

PRIJAVITI PRIJEVARU POLICIJI

Ovo su tek neki od slučajeva građana u Slavoniji koji su nam se požalili da su prevareni na isti način.

- Svaku prijevaru treba dojaviti policiji u najkraćem mogućem roku, odnosno čim građani shvate da je riječ o prijevari trebaju nazvati besplatan broj telefona 192 da bi se počinitelji što prije otkrili - kazala je Vesna Žnidarić Bolarić iz Policijske uprave osječko-baranjske.

SLUŽBA ZA KORISNIKE RWE

Kako smo već ranije pisali, svi potrošači mogu u bilo kojem trenutku provjeriti idenitet prodajnih predstavnika RWE, ali i nazvati zbog žalbe, na besplatni telefon 0800 8777. Pozivom na isti broj služba za podršku korisnicima zaprimit će sve primjedbe i kritike na rad akvizitera, ali odgovoriti i na sva druga pitanja. Građani koji se osjećaju prevarenima i žele raskinuti ugovor, to mogu učiniti u roku od 14 dana, bez objašnjenja.

Možda ste propustili...

LABORATORIJ ZA HUMANU REPRODUKCIJU

Očekuju još veći uspjeh u liječenju neplodnosti

“LAŽI O SRPSKOM ANTIFAŠIZMU I ANTISEMITIZMU”

O knjizi Mihovila Biočića u Osijeku

PREDSTAVLJENI NOVI PROSTORI ZAVODA ZA DERMATOLOGIJU I VENEROLOGIJU

Stacionar Dermatologije nakon čak 40 godina ponovno u krugu KBC-a Osijek

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana