Od studenog prošle godine nije im priključen telefon i internet, ali svaki mjesec dobiju račun?!
Objavljeno 28. srpnja, 2016.
VIP: Svi dosad izdani računi za nekorištene usluge bit će stornirani
Kata Luludes iz Ernestinova svakoga mjeseca plaća sve režijske troškove, osim računa za VIP-ov priključak za telefon i internet, unatoč tome što joj je iznos duga narastao na 1120 kuna. Apsurd je u tome da priključka u Ulici Vladimira Nazora 87, gdje živi, uopće nema!
Naime, u studenome 2015. godine njezin suprug Michael sklopio je ugovor s VIP-om za televiziju, no telefon i internet glasi na ime njegove supruge. I dok on plaća uslugu koju koristi, njegovoj supruzi mjesečno stižu visoki iznosi za telefon i internet, iako u telefonskoj slušalici nema signala niti bilo kakve naznake internetske veze.
- Moj suprug je Nijemac i doselili smo se iz Njemačke prije nekoliko godina te smo željeli imati svoju telefonsku i internet-liniju. Često komuniciramo s Njemačkom i VIP je imao povoljan paket, no ni nakon osam mjeseci oni nam ne daju telefonsku ni internet uslugu, ali ispostavljaju nam račune. Ne znam koliko smo puta išli u VIP-ov centar u Osijek i žalili se, ali bez uspjeha. Sad sam im zaprijetila čak i policijom i novinama, jer ovo što rade nema smisla - ispričala je Kata Luludes kojoj VIP, tvrdi, ne dopušta ni isključenje, a račune šalju svakoga mjeseca.
U strahu da će joj naposljetku sjesti ovrhom na mirovinu, iako smatra da nije dužna plaćati nešto što uopće ne koristi, Kata Luludes zasad ne vidi izlaz. Njezin suprug pak zatražio je prevoditelja da mu sve "papire" prevede na njemački jezik kako bi dalje mogao intervenirati, a kaže da se ovakve stvari u Njemačkoj, odakle dolazi, ne događaju.
- Ovo je pljačka, ništa više! Čak i da nam sad žele uključiti telefon i internet, nećemo pristati. Ovo je nekakva prijevara i apsurdno je da osam mjeseci čekamo na uslugu, nemamo je, a traže da je platimo. U međuvremenu smo osuđeni na mobitel i ne moram ni govoriti koliko iznose računi poziva za Njemačku - zaključuje Luludes.
Marija MIHELIĆ
Vipnet: Korisnica treba pismeno zatražiti raskid ugovora
U odgovoru Korporativnih komunikacija Vipneta potvrđuju da je Kata Luludes u studenome 2015. godine ugovorila uslugu Vip duo paketa (telefon + internet), no kako uslugu, ni nakon pokušaja instaliranja i zamjene modema, nije bilo moguće koristiti, korisnici je savjetovano da ugovor raskine bez dodatnih troškova i naplate ugovorne obveze.
- S obzirom na to da korisnica nikad nije pismeno zatražila raskid, sustav je automatski generirao mjesečne račune za ugovorenu uslugu, koji su poslani na adresu primatelja. Naša služba za korisnike kontaktirat će korisnicu radi otklanjanja eventualnih nejasnoća te će joj dati detaljne informacije vezane za raskid ugovora. Svi dosad izdani računi za nekorištene usluge bit će stornirani - poručuju iz Korporativnih komunikacija Vipneta.
račune
ZA TELEFON I INTERNET NEĆE MORATI PLATITI