Sport
MARKETINŠKE AKCIJE NK OSIJEK UOČI RIJEKE

Posjet Kohorti, Osječkoj ljetnoj noći, predstavljanje klupskog autobusa...
Objavljeno 27. srpnja, 2016.

Marketinška služba NK Osijek u tjednu uoči susreta s Rijekom osmislila je brojne aktivnosti kojima će pokušati što više približiti Osječanima ovosezonski premijerni nastup u Gradskom vrtu protiv Rijeke. Aktivnosti će se provoditi tri dana, a u njima će osječki prvoligaš pokušati obuhvatiti što veći radijus na području grada Osijeka. Ipak, najvažnije stvari događat će se u petak i subotu na središnjem gradskom Trgu Ante Starčevića. Promidžbene aktivnosti odvijat će se u tri dana.

ČETVRTAK

Tijekom dana po području šireg gradskog centra kretat će se hostese NK Osijek čiji će zadatak biti promocija utakmice i učlanjivanje u bijelo-plavi klub. Predvečer će delegacija NK Osijek posjetiti prostorije Udruge Kohorta gdje će promovirati prodaju godišnjih ulaznica i družiti se s navijačima.

PETAK

Cijela momčad NK Osijek doći će na Osječku ljetnu noću na Trg Ante Starčevića, a tamo će ih oko 20.45 sati dovesti klupski autobus. To je novost jer će to vozilo biti ukrašeno bojama i znakovljem NK-a Osijek, a to dosad osječki prvoligaš nikada nije imao.

SUBOTA

Nastavak aktivnosti na Trgu Ante Starčevića gdje će se od 11.30 do 12.30 sati obavljati učlanjenje u bijelo-plavi klub te prodaja godišnjih ulaznica za utakmice NK Osijek.

U klubu se nadaju kako će te akcije pomoći u kvalitetnoj promidžbi NK Osijek, a konačni cilj svih tih akcija su što popunjenije tribine Gradskog vrta na prvoj ovosezonskoj domaćoj utakmici protiv Rijeke. I na sam dan utakmice za gledatelje će biti pripremljene određene pogodnosti u okviru navijačkog centra. D.Keler

Najčitanije iz rubrike