Objavljeno 26. srpnja, 2016.
Fornix, koncesionar Renault vozila za Osječko-baranjsku županiju, otvorio je novi Renault Store u Osijeku. Na već od prije poznatu adresu u Ulici jablanova 15, u preuređenom prodajnom salonu, tako je stigao novi koncept prodaje vozila. Koncept postupno preuzimaju svi Renaultovi saloni u svijetu, a na prvom mjestu je usredotočenost na kupca kao najvažniji kapital marke Renault.
- Cilj je s kupcima biti povezan preko Interneta i prodajnih salona, a program pod nazivom C@RE (Customer Approved Renault Experience) prati kupca i njegovo ponašanje te se usredotočuje na prodajne i postprodajne usluge - pojašnjava Mario Vuković, direktor Fornixa.
Naime, kupci zahtijevaju sve veće standarde usluga, a raširena uporaba digitalnih medija u svim područjima života mijenja ponašanje i očekivanja diljem svijeta. Čak 94 posto kupaca prije odlaska koncesionaru pretražuje internet i posjećuje prodajni salon manje od dva puta prije kupnje vozila.
Renault tako sada, osim dostupnih informacija o vozilima na internetskim stranicama i društvenim mrežama, nudi i bogatije interaktivno iskustvo kupnje u prodajnim salonima. Potencijalnim kupcima tako je, primjerice, u osječkom salonu na raspolaganju interaktivni ekran na kojemu mogu sami konfigurirati elemente modela Renaultova vozila za koje su zainteresirani. Ili na tabletima koji ih čekaju u salonu mogu preko Renaultovih lokalnih internetskih stranica (npr. www.renault.hr) “pozvati” vozilo koje su prethodno konfigurirali na svom računalu, tabletu ili pametnom telefonu. Osim mogućnosti spremanja konfiguracija vozila, kupci preko računala, tableta i pametnih telefona mogu pristupiti nizu usluga: zatražiti informacije i brošure, rezervirati probne vožnje, pratiti narudžbe, raspitati se o mogućnostima financiranja, rezervirati sastanke s prodajnim savjetnicima, preko interneta kupiti usluge i pribor, slati pohvale i pritužbe itd.
- No, naravno i dalje su klijentima na raspolaganju i naši vrijedni djelatnici. Dakle, cilj programa C@RE je podići brigu o kupcu na višu razinu, te ukinuti granicu između virtualnog i stvarnog svijeta kako bi kupac prelazio iz jedne faze u drugu, bez gubitka informacija ili kontakta, tako da kupci od sada više ne moraju uvijek novim osobama iznova objašnjavati što traže - kaže Vuković.
Osječki Fornix kao i uvijek prednjači u pružanju kvalitete usluge, uz njega program C@RE dostupan je još jedino u Zagrebu.
Dario KUŠTRO
ELEKTRIČNI AUTOMOBIL
Do kraja godine Fornix će, među prvima u Hrvatskoj, u svojem salonu u prodaji imati i električne modele iz Renaultove ponude. No za taj segment Fornix je investirao i znatna sredstva u opremanje servisa i obuke servisne službe.