Ekonomija
FOKUS NA JEDNOSTAVNOSTI

Addiko Bank: Imamo najmanji
udio loših kredita u portfelju
Objavljeno 22. srpnja, 2016.

Addiko Bank novo je ime u hrvatskom bankarskom sustavu. Do jučer aktualno - Hypo Alpa Adria Bank otišlo je u povijest. Poslije privatizacije i s novom vlasničkom strukturom te s novim imenom ova banka je dobila priliku za novi početak. U skladu s novom poslovnom strategijom i pristupom, odlučeno je uzeti i novo ime te vizualni identitet – ukratko novi brend.

- S novim brendom ne mijenjamo samo ime i logotip nego provodimo sveobuhvatnu promjenu nabolje tako što ćemo zadržati stvari koje su se pokazale dobrima, ali ćemo ih dodatno poboljšati, uz istodobno uvođenje i primjenu novih, viših poslovnih standarda, nove korporativne kulture i sve u svemu bolje usluge - pojašnjavaju u banci.

To je u izjavi za hrvatske medije uostalom potvrdio Ulrich Kissing, predsjednik Uprave Addiko grupe.

- Hrvatska predstavlja 50 posto naše bilance. Od Hypa sa sobom u budućnost uzimamo mnogo dobrih stvari, a prije svega klijente, čije povjerenje cijenimo, te predane zaposlenike. Addiko sa sobom donosi internacionalne standarde, znanje u području učinkovitog upravljanja rizicima i procesima te predanost u pružanju najbolje moguće usluge našim klijentima. Mi smo danas nova i očišćena banka - istaknuo je Kissing.

Fokus poslovanja bit će na “bitnome”. Općenito banke klijentima nude i do 45 različitih financijskih proizvoda, a klijenti obično koriste samo njih pet-šest. Zato će klijentima pružati kvalitetu umjesto kvantitete. I nastojati jednostavno komunicirati kako bi ti proizvodi i usluge svima bili razumljivi.

Proteklih godina banka u Hrvatskoj je očistila bilancu, tako da danas ima najmanji udio loših kredita u portfelju, a pohvalit će se i stopom kapitala koja je tri puta veća od zakonski propisane, dobrom likvidnošću novim menadžmentom, usmjerenijom poslovnom strategijom te jakim vlasnicima koji imaju bogato iskustvo u vraćanju tvrtki s potencijalom na pravi put.

- To je odlična vijest za banku i njezine klijente, pri čemu će radi povijesti, nasljeđa te velikog broja naših klijenta upravo iz Slavonije i Baranje ova regija imati posebno mjesto u našim planovima - kazuju iz Addiko banke.

Dario KUŠTRO
IME ADDIKO?

A ime? Ono nema doslovno značenje. “Odlučili smo se za jedinstveno ime koje ćemo sami ispuniti svojim značenjem i svojom osobnošću, a koja odražava da smo čvrsto na zemlji, optimistični i proaktivni. Dakako da je samo ime važno, jer ono odražava novi početak Banke, ali nije toliko važno koliko su važna načela po kojima će banka djelovati – fokusiramo se na bitno, učinkoviti smo i komuniciramo jednostavno. To je ono što želimo da naše novo ime simbolizira”, pojašnjava Igor Vukasović, direktor Korporativnih komunikacija Grupe.

Hrvatska predstavlja 50 % naše bilance.

Najčitanije iz rubrike