Autoglas
BUDUĆNOST JE STIGLA

Vozili smo:
Audi A4 2.0 TDI
Objavljeno 5. srpnja, 2016.

Katkad su promatrači vrlo strogi. Prvo pojavljivanje novog Audija A4, kodne oznake B9, nije mnogima najbolje sjelo jer su svi, očito, očekivali spektakularnije promjene vanjštine. No, u Ingolstadtu su mišljenja kako nije sve u sjaju i oblikovanju lima.

I doista, novi A4 automobil je za drugi pogled. Napredak vizualno nije svakom oku prepoznatljiv. Ništa čudno, jer A4 nosi najvećim dijelom financijski uspjeh marke s prstenjem na nosu. Kao i u slučaju VW Golfa i uvijek popularne BMW trojke - eksperimenti su zabranjeni. Ne u potpunosti, ali velikih odstupanja teško ćete vidjeti. Što nam novog donosi A4?

Krenimo od najvidljivijih promjena, prednja svjetla s LED tehnikom, druga grafika stražnjih svjetala. Neznatni rast u duljinu od 2 cm teško ćete primijetiti, ali u vožnji osjetite smanjenje mase vozila (do 80 kilograma). Kad smo već kod vožnje, sjedenje za upravljačem u novom A4 donosi potpuno novo iskustvo vožnje s tehnološki izuzetno naprednim digitalnim kokpitom. Za razliku od suzdržanosti pri obnovi karoserije, Audi je ovdje napravio velik korak. Digitalni kokpit (12,3” zaslon krasi područje brzinomjera) ne izgleda samo futuristički nego se nakon kraćeg navikavanja njime i odlično rukuje. Svejedno jesu li tipke na kolu upravljača, touchpadu ili aktivirane putem govornih naredbi: s novim A4 nakon prvog sjedanja postajete odličan prijatelj.

Audi nije zaboravio ni klasične vrline u kojim je pod zadnje, rekli bismo, bio najbolji. Materijali iznimne kvalitete korišteni su u svakom kutku. A sad krenimo na vožnju. Već s prvim metrima osjetili smo nešto tvrđi ovjes, jasno, S line paket odmah nam je dao naslutiti što nas čeka. Takav A4 deklarira se kao idealan izbor među ljudima s više sportskih gena, dok bi oni nešto uglađeniji mogli imati zamjerke na takvo podvozje.

Sport style paket donosi i sjedala koja mnogo toga dijele s nazivom opcijskog paketa, zapravo su nas oduševila kako odrađuju uspješno duga putovanja, ali i kako drže pri žešćim prolazima zavojima. Uvjerljivom dojmu u konačnici pridonosi, odmah ćemo vam reći izuzetno štedljivi dvolitreni sklop (potrošnja do šest litara na testu). Deklarirao se kao optimalan izbor, ima snage, kao i standardno za dizelske motore momenta.

Punokrvnih 150 KS odrađuje uvjerljivo svoj posao bilo da ste na otvorenoj cesti ili autoputu, a pri tome na tolerirajućih 150 km/h troši do šest litara. Pravi štediša koji izuzetno mnogo daje u svakom smjeru. A kada Audi mnogo daje, kao i drugi njemački dvojac dosta i traži. Testni primjerak zadržao se na cifri od 400.000 kuna. Iznos koji još može mnogo porasti, ali isto tako i biti mnogo razumniji, manji bar nekih 80.000 kuna. No, uz sve te brojke koje izazivaju glavobolju A4 ima dovoljno “štofa” za uspješno natjecanje s ostalim premiumima svoje klase, u vječitoj borbi za tron.

Mato PAVLIČEVIĆ
LTE i umrežavanje

Testirano vozilo ima brzi LTE internet, a za navigaciju skrbi Google Maps. Opcija umrežavanja s vozačevim pametnim telefonom na svim platformama također je dostupna i jednostavne prirode korištenja. Zanimljivo, ovisno o vašem izboru na izbor vam je gdje će vam biti prikazan popis pjesama ili navigacija. Središnji MMI zaslon 8,3” također dijeli mogućnosti onog iza upravljača. Kada se to sve upali, dojam je impresivan.

Motor: četverocilindarski, dizelski

Obujam: 1968 cm3

Snaga:110 kW(150 KS) pri 3250-4200/min

Pogon:na prednje kotače

Mjenjačsedmerostupanjski automatski

D/Š/V:4726/1842/1427 mm

Najveća brzina:220 km/h

0–100 km/h:8,7 s

Prtljažnik:480 l

Potrošnja:5,7l/100 km

Cijena:400.232 kuna

Možda ste propustili...

TALIJANSKA POLICIJA POHVALILA SE SA NOVIM "KONJEM U SVOJOJ ERGELI"

Lamborghini Urus za policajce

JANICA KOSTELIĆ SUVOZAČICA DVOSTRUKOG POBJEDNIKA WRC RALLYJA CROATIA

Prvakinja asistirala - prvaku