Autoglas
PREMIJERA

Novi AYGO x-cite je
stvoren za zabavu
Objavljeno 17. svibnja, 2016.
Markantnim izgledom i brojnim mogućnostima prilagodbe novi AYGO x-cite omogućuje vlasnicima željenu individualnost i nužnu funkcionalnost

AYGO je dojmljiv predstavnik kategorije gradskih automobila koji markantnim izgledom i brojnim mogućnostima prilagodbe omogućuje vlasnicima željenu individualnost i nužnu funkcionalnost.

Više od deset vanjskih dijelova ovoga modela lako se može zamijeniti alternativnim bojama ili drugačijim vizualnim rješenjima, čak i nakon nekoliko godina vlasništva. Od kultnog frontalnog 'x' dizajna do široke palete mogućnosti prilagodbe, dizajnerskih i inženjerskih rješenja, novi AYGO stvaran je za zabavu. Ponuda se sastoji od tri razine opreme i tri specijalna izdanja, koja se ažuriraju na godišnjoj razini. Toyota predstavlja najnoviji AYGO x-cite, ograničenu seriju za 2016. godinu, ekstravagantni model koji će ovoga proljeća osvježiti ponudu.

Novo izdanje AYGO x-cite žute boje, u kombinaciji s crnim umetcima na prednjoj "x" maski i stražnjem odbojniku te na prednjem odbojniku i zrcalima, donosi i 15-colne naplatke u sjajnoj crnoj boji s crnom značkom. Novi AYGO x-cite dostupan je samo kao Bi-tone varijanta čiji krov - u boji različitoj od boje vozila - pridonosi dinamičnom i prepoznatljivom izgledu. Iznutra se dizajnerska tema nastavlja žutim akcentima na bočnoj liniji i jastucima sjedala, umetcima otvora za ventilaciju, na ručici mjenjača presvučenoj kožom i na tepisima. Instrument-ploča, središnja konzola i mjenjač okruženi su atraktivnim umetcima, dok su ručke vrata kromirane. X-cite dolazi opremljen sa 7” zaslonom u boji, x-touch multimedijskim sustavom standardno, nudeći tako kombinaciju najnovije multimedije i praktične tehnologije. Integrirani sustav nadzora preko stražnje kamere može pomoći vozaču prilikom parkiranja ili manevriranja na malom prostoru. Sustav se aktivira kad god se mjenjač prebaci u poziciju za vožnju unatrag na način da se na x-touch zaslonu od 7” prikazuje snimak stražnje kamere, tj. područja iza automobila te linije vođenja vozila.

AYGO 3-cilindarski 1,0-litreni VVT-i benzinski motor sukladan je Euro-6 normi te ima potrošnju goriva od samo 3,8 l/100 km i emisiju CO2 od samo 88 g/km. Može se kombinirati s ručnim mjenjačem ili “x-shift” automatiziranim ručnim mjenjačem. Prodaja novog AYGO x-cite u Hrvatskoj krenula je početkom svibnja.

Pripremio: Milan BUGARIĆ

AYGO 3-cilindarski 1,0-litreni VVT-i benzinski motor sukladan je Euro-6 normi te ima potrošnju goriva od samo 3,8 l/100 km i emisiju CO2 od samo 88 g/km.

Prodaja novog AYGO x-cite u Hrvatskoj krenula je početkom svibnja po cijeni od

86.900 kn