Osijek
“PARADOKS (PRE)OPTEREĆENOSTI UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE”

Zagovara se rasterećenje učenika, a događa se suprotno
Objavljeno 5. svibnja, 2016.

Knjiga “Paradoks (pre)opterećenosti učenika osnovne škole”, autora dr. sc. Emerika Munjize, prof. dr. sc. Anđelke Peko i doc. dr. sc. Snježane Dubovicki, predstavljena je jučer na Fakultetu za odgojne i obrazovane znanosti, u okviru Dana otvorenih vrata FOOZ-a. O knjizi su govorili prof. dr. sc. Ladislav Bognar, prof. dr. sc. Zlatko Miliša i njezini autori.

Kada su obveze učenika trajnije neusklađene s njegovim psihičkim i fizičkim mogućnostima, odnosno kada školske aktivnosti traže prevelik psihofizički napor i previše vremena, govorimo o preopterećenosti učenika. Ova se monografija bavi upravo tom problematikom preopterećenosti učenika školskim zahtjevima kojima su stalno izloženi. Iskazuje tezu da preopterećenost postaje paradoksalna stoga što se neprekidno zagovara rasterećenje učenika, a događa se upravo suprotno. Preopterećenost je učenika stalno prisutna u hrvatskim obveznim školama, a moguće ju je pratiti već od 1837. godine.

“Smatram da je djelo vrlo argumentiran prikaz problematike opterećenosti učenika, i slažem se s tezom da ona raste”, naglasio je prof. dr. sc. Ladislav Bognar. P. Lebinec

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike