Osijek
PRIZNANJA STUDENTIMA

Studenti osmišljavali marketinšku strategiju Muzeja vučedolske kulture
Objavljeno 5. svibnja, 2016.

Studenti Ekonomskog fakulteta Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku imali su priliku u sklopu kolegija Neprofitni marketing rješavati konkretni poslovni slučaj, koji su pred njih postavili Muzej vučedolske kulture iz Vukovara, prof. dr. sc. Mirna Leko Šimić, njihova profesorica, i asistentica Ana Pap.

Njihov je zadatak bio osmisliti marketinšku strategiju tog vrlo zanimljivog muzeja. Najbolji tim, koji je osvojio prvu nagradu, činili su Ines Jacoby, Antonela Oužecky, Danijela Papić i Nives Raspudić. Analizom onoga što nude druge slične institucije u okolici koje bi Muzeju vučedolske kulture mogle biti konkurencija, kako nam je rekla studentica Danijela Papić, ona i njezini kolege s treće godine Ekonomskog fakulteta osmislili su niz kreativnih kampanja, poput one pod nazivom Ljeto u Vučedolu, koje bi trebale privući posjetitelje iz Hrvatske, susjednih zemalja i ostatka Europe. Oni su osvojili i posebno priznanje, koje će im zasigurno biti važna referenca u životopisu pri budućem zapošljavanju, a studentske će sugestije biti uzete u obzir u promišljanju marketinške strategije tog vukovarskog muzeja.

Drugo je mjesto osvojio tim koji su činili studenti Marta Botkuljak, Bruno Budimir, Boris Greger, Mia Mihić i Kristina Sendić, a treće mjesto tim sa studentima Ivanom Ćurdo, Matejom Fauković, Dijanom Jukić, Antonijem Kursarom i Yousri Heba. Ukupno se natjecalo devet studentskih timova.

Kako saznajemo od prof. Leko Šimić, poticaj je došao iz samog Muzeja vučedolske kulture iz Vukovara. Dodala je da su prije nekoliko godina studenti Ekonomskog fakulteta ostvarili sličnu suradnju s Gradskim muzejom Vukovar, a prošle godine, pod vodstvom doc. dr. sc. Marije Ham, i s Memorijalnim centrom Domovinskog rata Vukovar. D. Celing

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike