Učionica
KREATIVNA RIZNICA NOVO IZDANJE POPULARIZACIJSKOG SIMPOZIJA NA EKONOMSKOM FAKULTETU U OSIJEKU

Od 20. do 23. travnja okupljanje brojnih teoretičara i praktičara iz kreativne i kulturne industrije
Objavljeno 18. ožujka, 2016.

Novi trendovi globalne ekonomije donose rasprave o konceptualiziranju kulturne industrije, kreativne industrije i kreativne ekonomije te ustroju ovih fenomena za koja se još uvijek traže najbolja rješenja.

Cilj Kreativne riznice – popularizacijskog simpozija Ekonomskog fakulteta u Osijeku jest aktivno i kontinuirano uključivanje svih struktura društva u oblikovanje kulturne i kreativne industrije Republike Hrvatske kroz populariziranje njezinih ključnih sadržaja. Susretanje teoretičara i praktičara iz domene kulturnog i kreativnog sektora udružuje njihove snage i potencijale, a znanstveno moderiranje otvara nove paradigme.

Prva Kreativna riznica 2015. godine rezultirala je iznimnim zanimanjem, o čemu svjedoči broj sudionika (123 izlagača na 70 različitih programa) i nazočnost više od 1300 posjetitelja. Na tragu pozitivnih iskustava Kreativne riznice 2015. simpozij će ponovno biti organiziran na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, koji je i ove godine otvorio vrata kulturnim i kreativnim profesionalcima, samozaposlenim umjetnicima i kreativcima iz cijele Republike Hrvatske te znanstvenicima/teoretičarima kulturnog sektora. Kreativna riznica 2016. bit će organizirana od 20. do 23. travnja 2016. godine, a krovna tema ove godine je Društveno odgovorna kreativnost. Prijave zainteresiranih kreativnih profesionalaca i amatera još uvijek su u tijeku i otvorene su do 20. ožujka 2016. godine.

Događanja Kreativne riznice 2016. organizirana su na Ekonomskom fakultetu u Osijeku koji kao znanstveno-nastavna institucija otvara nove puteve promišljanja kulturnih i kreativnih industrija. Osim što se očekuje zaživljavanje kulturnih i kreativnih sadržaja u istočnoj Hrvatskoj, organizatori ističu kako žele utjecati na aktivno sudjelovanje pripadnika mlađih dobnih skupina, kao i na izgradnju njihovih životnih navika vezanih uz kulturne i kreativne sadržaje. Partneri u organiziranju su: Ekonomski fakultet u Osijeku, Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji – Andizet, Odjel za kulturologiju i Studentski zbor Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Organizatori su ostvarili potporu Grada Osijeka i Županijskog savjeta mladih Osječko-baranjske županije te ističu kako je manifestacija otvorena svim posjetiteljima koji će svojim dolaskom izraziti potporu kulturnom i kreativnom sektoru te pridonijeti njegovom populariziranju.

(Josipa Mijoč)

Stvaranje proaktivne mreže kontakata

Na Kreativnoj riznici 2016. propituje se društvena odgovornost kreativnosti, a manifestacija ima za cilj stvoriti proaktivne mreže kontakata nazočnih predstavnika kulturnih i kreativnih institucija (Hrvatskog klastera konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija, Hrvatskog društva nezavisnih profesionalaca, Ministarstva kulture, Ministarstva poduzetništva i obrta), dionika svih sastavnica kulturne i kreativne industrije, akademskih institucija, umjetničkih strukovnih udruga, slobodnih umjetnika te medija. Kreativna riznica 2016. otvorena je za javnost, a više od 110 sadržaja podijeljeno je u tri područja:

- stručna i znanstvena predavanja,

- kulturni i kreativni nastupi,

- javne rasprave i paneli.

Možda ste propustili...