Autoglas
REZERVNI DIJELOVI ZA 90 POSTO VOZILA

Otvoren najveći Motrio servis u RH
Objavljeno 2. veljače, 2016.

Zbog sve starijeg voznog parka u svijetu i u Hrvatskoj, vlasnici vozila skloniji su napuštati ovlaštene servisne mreže proizvođača vozila odlazeći u neovlaštene mehaničke radionice. Za održavanje lojalnosti postojećih kupaca te za ponovno osvajanje onih koji su napustili ovlaštenu mrežu, kao i za osvajanje posve novih kupaca, Renault je 1998. godine lansirao marku rezervnih dijelova pod imenom Motrio. Riječ je o marki rezervnih dijelova za sve marke vozila starijih od tri godine i predstavlja alternativnu ponudu originalnim rezervnim dijelovima.

U petak je otvoren, osmi u Hrvatskoj, Motrio servis pod nazivom Auto kuća Cindrić na zagrebačkom Jankomiru. Cilj uvođenja Motrio dijelova na naše tržište jest ponuditi automobilske rezervne dijelove s najboljim odnosom cijene i usluge, što konkretno znači 20 % niže cijene od najnižih cijena originalnih rezervnih dijelova (u segmentima održavanja i potrošnog materijala) te cijenu radnog sata prilagođenu uslugama povezanima s markom Motrio. Logistika i opskrba Motrio dijelova istovjetna je opskrbi Renaultovih rezervnih dijelova, a proizvodi koji se nude unutar marke Motrio su: svi rezervni dijelovi potrebni za brze radove (tekućine, žarulje, metlice brisača, akumulatori, ulja, kočione pločice, diskovi, svi filtri, svjećice), zatim su tu rezervni dijelovi u segmentu klasične mehanike (ispušni sustavi, amortizeri, ležajevi, remeni), rezervni dijelovi za 12 marki vozila sa 154 modela (što predstavlja 90 % voznog parka u Europi) i naposljetku bogata ponuda guma. Razlika između cijene rezervnog dijela Motrio i cijene originalnog rezervnog dijela proizlazi iz uštede na pakiranju, njegove trajnosti i lakoće uporabe i nema utjecaja na sigurnost i funkcionalnost proizvoda.(M.Bu.)