PSC OSIJEK NAGOVJEŠTAVA ODLIČNU 2016. GODINU
Objavljeno 2. veljače, 2016.
P SC Osijek prije nekoliko dana ponosno predstavio uspješne rezultate ostvarene u 2015. godini. Bio je to dobar uvod u ovu, 2016. godinu koja im je, kao i svaka prethodna, počela u znaku nacionalne Opelove prodajne kampanje pod nazivom “Opelova 24 sata”. Činilo se da je akcija promovirana i više nego inače.
Internetski portali, televizijski programi, brojne tiskovine i radijske postaje diljem zemlje najavljivali su jednu od najpoznatijih akcija kada je riječ o automobilskoj industriji u Hrvatskoj. Ne čudi stoga gužva koja je u PSC-u Osijek započela već početkom tjedna.
Sad već tradicionalna prodajna akcija privukla je brojne posjetitelje zainteresirane za nove Opelove modele, novu Opel Astru, servisnu ponudu, ili jednostavno gužvu koja je obilježila salon prepun novih vozila sniženih i do 10.000 kuna. Iz tvrtke ponosno ističu da su u svega tjedan dana imali više od 180 zainteresiranih stranki – što u samom salonu, što putem web upita koji postaju sve zastupljeniji način komunikacije. Nevjerojatan je ipak podatak da su zabilježili prodaju čak 60 novih Opel vozila i tako još jednom potvrdili i objasnili svoju lidersku poziciju.
Među odabranim novim vozilima očekivano je najviše Corsi – Opelovih gradskih bestsellera koje je odabralo čak 16 kupaca. Osim Corse, ulice našeg grada preplavit ću ubrzo i nove Opel Astre kojih je samo u ovoj akciji naručeno deset komada. Lepeza narudžbi sadrži gotovo sve ostale Opelove modele, kako iz osobne, tako i iz gospodarske game vozila. Više od 100 odrađenih testnih vožnji, više od 120 prodajnih razgovora, više od 70 upita, ali najvažnije – 60 zadovoljnih kupaca obilježilo je ovogodišnju akciju. Iz PSC-a svima zahvaljuju za posjet, interes i ukazano povjerenju te pozivaju sve da ih nastave pratiti, jer svoju vodeću poziciju branit će kroz cijelu godinu nizom novih aktivnosti.
Web upiti postaju sve zastupljeniji način komunikacije