U KONKURENCIJI VIŠE OD 500 PROIZVODA, ZA KOJE JE GLASALO 28.000 ČITATELJA PORTALA ZENA.HR
Objavljeno 26. siječnja, 2016.
Na svečanoj dodjeli nagrada u novootvorenoj galeriji Poppy Showroom u Zagrebu Jana voda s porukom Louise Hay proglašena je najpopularnijim pićem u konkurenciji čak 500 nominiranih proizvoda iz segmenta robe široke potrošnje, za koje je glasalo 28.000 čitatelja portala www.zena.hr.
“Drugu godinu zaredom biti odabran od potrošača za proizvod godine velika je čast i sretni smo što ih Jana i njezine poruke na bočicama inspiriraju kao i nas. Vjerujem kako smo svojom komunikacijom i donacijskim programom, kojim smo do sada pomogli 40 udruga i neprofitnih organizacija, uistinu pružili nešto posebno našim potrošačima i sretni smo što su oni to prepoznali. Ova nagrada svakako je veliko priznanje cijelom timu, koji unosi puno ljubavi i energije u Jana aktivnosti, ali i obveza da u 2016. budemo još bolji i da porukama potičemo na pozitivne promjene”, zaključila je Latica Ivanišević Krasnić, zamjenica direktorice marketinga Jamnice d.d.
Jana “Voda s porukom” sveobuhvatan je projekt koji, uz poruke na bocama, već treću godinu zaredom provodi veliki donacijski program. Izniman odaziv građana Hrvatske koji sudjeluju u donacijskom programu Jane potvrda je da postoje ljudi velika srca, koji su uvijek spremni činiti dobro. Tri uspješne godine čvrst su temelj, a projekt koji se od svojih početaka realizira sa srcem pokazao je da i u teškim vremenima ne postoji nemoguće. I u 2016. nastavljaju se aktivnosti i nove inspirativne poruke čiji će cilj i dalje biti - pomagati drugima, jer dobro se dobrim vraća. (J.Kn.)