Autoglas
SUVREMENIJI I UČINKOVITIJI

Premijera: Novi DS 3 i DS 3 Cabrio
Objavljeno 26. siječnja, 2016.

Nakon lansiranja DS 3 u 2010., 390.000 kupaca podleglo je šarmu te otmjene i suvremene pariške ikone. DS 3 postao je prava ikona, zahvaljujući snažnoj osobnosti, jedinstvenom stilu, užitku u vožnji i suvremenoj opremi.

Osvježeni DS 3 i DS 3 Cabrio, predstavljeni prije tjedan dana pod piramidom muzeja Louvre u Parizu, još su atraktivniji i njihov dizajn donosi novosti (novi prednji kraj, nove mogućnosti personalizacije) i još više funkcija (internetske usluge, sustav pomoći u vožnji). Kako bi zadržao lakoću u gradu i izvan njega, svestrani gradski automobil marke DS, koji je odnedavno opremljen mjenjačem najnovije generacije EAT6, zajedno s motorom PureTech 110, sada dolazi i s trocilindarskim motorom PureTech 130 s turbopunjačem. Šećer na kraju, Novi DS3 i DS3 Cabrio bit će dostupni u izvedbi Performance sa snagom od 208 KS.

DS 3 dobio je novi prednji kraj DS (DS WINGS) ,oblikovan poput umjetičnog djela, s okomito postavljenom prednjom maskom šesterokutnog oblika koju krasi logotip DS. Kromirani okvir naglašava eleganciju te se proteže prema svjetlima i svjetlima za maglu s tehnologijom LED, i to dvama kromiranim krilima, novitetima uvedenim na novim modelima DS 3.

Dostupna od srpnja 2014., nova svjetla, baš kao i Novi DS 4 i DS 5, opremljena su tehnologijom LED (preko tri modula od 3 W koja su obrađena poput dragog kamenja) i ksenonskom tehnologijom (jedan modul od 25 W) s LED pokazivačima smjera sa stupnjevitim paljenjem. Ugrađena su i nova svjetla za maglu s tehnologijom LED, koja naglašavaju hipnotični pogled modela DS 3.

Najnoviji mjenjač EAT6 na modelu DS 3 u paru je s trocilindarskim benzinskim motorom PureTech 110 S&S. Taj motor s turbopunjačem nudi veliki okretni moment već pri malom broju okretaja. Taj spoj motora i mjenjača idealan je za gladak i dinamičan užitak u vožnji. Vozačima je bitno da su promjene stupnjeva brže i glađe te da su poboljšani užitak u vožnji, reaktivnost i ubrzanje. Uostalom, brojke govore same za sebe: limuzina u mješovitoj vožnji troši 4,6 l/100 km, kabriolet 4,9 l/100 km, limuzina ispušta 105 g CO2 po kilometru (manje za 40 g/km, odnosno 30 % u odnosu prema VTi 120 BVA), a kabriolet 112 g /km, pri čemu okretni moment od 205 Nm postiže već od 1500 o/min.

PureTech 130 S&S motor odlikuje se brzo dostupnim okretnim momentom u kojem se može uživati u vrlo širokom rasponu. On modelu DS 3 daje još više karaktera i dinamičnosti, pri čemu bilježi najbolje emisije CO2 u konkurenciji: 105 g/km, a u mješovitoj vožnji troši 4,5 l/100 km. Snage od 96 kW (130 KS) pri 5500 o/min i najvećeg okretnog momenta od 230 Nm (+ 44 % u odnosu prema motoru VTi120, koji je zamijenio) dostupnog od 1750 o/min (umjesto 4250 o/min u slučaju motora VTi120), motor PureTech 130 S&S utjelovljuje sav potencijal DS 3.

Milan BUGARIĆ
Tri noviteta

U ponudi je osam motora i tri mjenjača. Tri noviteta na Novom DS 3 zaslužuju dodatnu pozornost: najnoviji automatski mjenjač EAT6 (lansiran prije sedam mjeseci) i uvođenje trocilindarskog motora PureTech 130 S&S sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem te novi snažan motor 1.6 THP S&S s izdašnim okretnim momentom koji dolazi uz DS 3 Performance, najsportskiju i najradikalniju izvedbu game.

Možda ste propustili...

POPULARAN GRADSKI AUTOMOBIL

Povoljnije do Toyote Axgo X

JANICA KOSTELIĆ SUVOZAČICA DVOSTRUKOG POBJEDNIKA WRC RALLYJA CROATIA

Prvakinja asistirala - prvaku

ODLIČAN POTEZ ORGANIZATORA VRHUNSKE UTRKE

Hrvatski rally veterani na WRC-u