Osijek
RACIONALIZACIJA ADMINISTRACIJE

Jedan tajnik na dvije gradske
četvrti ili dva gradska odbora
Objavljeno 28. studenog, 2015.
Građani nisu zakinuti u ispunjavanju svojih potreba, kaže pročelnica Belajdžić

U vrijeme politike štednje bila je prava umješnost pronaći način kako nikome od administrativnih tajnika u gradskoj upravi ne dati otkaz, a istodobno pratiti potrebe rada gradskih četvrti i mjesnih odbora.

S druge strane, valjalo je naći osobe koje će raditi na drugim, novim poslovima te da se ne mijenjaju koeficijenti plaća. Gradska je uprava stoga napravila hitnu reorganizaciju poslova na kojima su preraspoređeni administrativni tajnici četvrti i odbora, što nam je pojasnila Ljiljana Belajdžić, pročelnica Upravnog odjela za urbanizam i graditeljstvo, komunalno-stambeno gospodarstvo, promet i zaštitu okoliša te mjesnu samoupravu.

- Neki su tajnici ostali na poslovima vezanim uz administriranje u mjesnim odborima i gradskim četvrtima, dok su neki preraspoređeni na poslove zbog kojih je bila potrebna hitna reorganizacija. Tako će jedan tajnik obnašati i nadalje ulogu tajnika u dva mjesna odbora, odnosno dvije gradske četvrti, ili pak jednoj četvrti i jednom odboru, i to na način da će dva ili tri dana biti na jednom, a preostale radne dane u tjednu na drugome mjestu. Drugi su tajnici preraspoređeni na druge poslove koje su sada novina slijedom novih zakonskih propisa pa će tako neki, primjerice, raditi na obračunima komunalnih doprinosa, pojašnjava Belajdžić, dodajući da je prema Zakonu o građevinskoj inspekciji velik dio poslova prešao na komunalne redare. Dosadašnji administrativni tajnici tako su stavljeni na poslove dokumentiranja i slanja dopisa. A kako prema (novom) Zakonu o procjeni vrijednosti nekretnina registar nekretnina vezanih uz kupoprodajne ugovore vodi Grad, bivši su administrativni tajnici dobili i te poslove.

- Da su druga vremena ovi, nazovimo ih novi poslovi, bili bi dobar razlog za nova zapošljavanja, a ovako smo prisiljeni držati se u okviru proračunskih sredstava i računati samo na ljude koji već rade u našem sustavu. Važno je da građani nisu zakinuti i ovo ne smije i neće utjecati na njihove potrebe - poručila je Belajdžić.

Marija MIHELIĆ
Kako doći do tajnika?

Osim što će građanima (i nadalje) na raspolaganju biti administrativni tajnici nekoliko dana u tjednu, oni koji se žele obratiti četvrti, ili mjesnoj samoupravi, i dalje će to moći učiniti.

- Dogodi li se da tajnika nema, građani uvijek mogu doći u Kuhačevu 9, ili nazvati i tražiti voditelja Odsjeka za mjesnu samoupravu. Vodili smo računa i o tome da administrativnim tajnicima to drugo mjesto, točnije gradska četvrt ili mjesni odbor, nisu na drugom kraju grada, nego da su i prostorno blizu - poručila je Belajdžić.

Najčitanije iz rubrike