Kultura
IZLOŽBA SLIKA DOMAGOJA JURČIĆA SREMCA U VINKOVCIMA

Osvrt na gradove koji mu nešto znače u životu
Objavljeno 19. studenog, 2015.

VINKOVCI - U galeriji Gradskog kazališta “Joza Ivakić” uoči Dana sjećanja na žrtvu Vukovara svečano je otvorena izložba slika Domagoja Jurčića Sremca iz Vukovara.

- Ova moja izložba je moj osvrt na gradove koji meni nešto znače u životu. Svi posjetitelji mogu vidjeti gradske vedute koje su izraz nekih mojih doživljaja, promišljanja od mjesta do mjesta gdje sam boravio u tom proteklom razdoblju. Slike su rađene tehnikom ulje na platnu i suhi pastel, a nastale su u posljednje dvije godine. Želio bih naglasiti da imamo jednu sliku grada Vinkovaca koja je na slobodnoj aukciji za vrijeme trajanja izložbe (tri tjedna) u vinkovačkom kazalištu, a radi se o prikupljanju novčanih sredstava za indikator šećera u krvi za jednog trogodišnjeg dječaka i Dječji vrtić Vukovar 1 - istaknuo je Domagoj Jurčić Sremac.

“Želio bih zahvaliti Domagoju što nam je omogućio da uoči Dana sjećanja na žrtvu Vukovara pogledamo jednu uistinu posebnu izložbu. Naša bogata Slavonija uvijek je bila inspiracija mnogim umjetnicima, zato mi je izuzetno drago da su ovi prostori Slavonije bili inspiracija Domagoju. Vjerujem da bi mnogi građani Vinkovaca zasigurno željeli u svojim domovima imati jednu sliku koja budi uspomene na mnoge gradove u Slavoniji”, istaknuo je na otvorenju vinkovački gradonačelnik, dr. Mladen Karlić.

Domagoj Jurčić Sremac bavi se slikanjem od '96. godine i imao je nekoliko samostalnih i skupnih izložbi. Krešo Marić iz Gradskog muzeja Vinkovci napisao je predgovor u katalogu u kojem se između ostalog navodi kako nije slučajno odabran datum otvorenja izložbe jer je to dio Domagojeva života, dio davanja, sebe, svome gradu, ljudima u njima, ali i onome dobrome prolazniku promatraču da uživaju u likovnom dijelu Domagoja Jurčića-Sremca.

U kulturno-umjetničkom programu nastupio je tenor, prof. Josip Paulić uz klavirsku pratnju prof. Ante Blaževića. (M.K.)

U MRAMORNOJ DVORANI GRADSKOG MUZEJA VUKOVAR

Koncertni ciklus Eltz: Duo Eolian