Ekonomija
PRVA REGIONALNA BRANDING AGENCIJA U HALL OF FAME

Brandoctor uz bok velikim globalnim igračima
Objavljeno 8. listopada, 2015.

Svjetski autoritet na području brandiranja REBRAND objavio je svoj Hall of Fame u koji je uvrstio 26 brand konzultanata, među kojima i stručnjake iz prve regionalne branding agencije Brandoctor. Ovi su se “doktori za brandove” tako našli uz bok velikim globalnim igračima poput Interbranda, Landora, Siegel + Gale ili FutureBranda.

REBRAND Hall of Fame najveće je globalno priznanje, prepoznaje one koji su tijekom proteklih 10 godina uzastopce dobivali nagrade za uspješne, učinkovite transformacije brandova, odnosno kroz rebranding. REBRAND je prvi na svjetskoj razini počeo s ocjenjivanjem dojmljivih priča o transformacijama brandova i do sada je kroz njihova godišnja nadmetanja 110 članova žirija ocijenilo rad stručnjaka iz 51 zemlje u više od 40 tržišnih kategorija, čime je njihova kvaliteta, globalni doseg i ugled do sada nenadmašen. Njihov rad prenose mediji kao što su The Wall Street Journal, CNN Money ili Bloomberg Businessweek.

Partner projekta je VIM Grupa iz Londona, vodeća svjetska mreža za implementaciju branda, a njezin CEO Marc Cloosterma ovom je prilikom izjavio kako je implementacija obećanja branda jednako bitna kao i definiranje tog obećanja.

- Brand konzultanti kreiraju strategije, surađuju s dizajnerima, isporučuju i upravljaju željenim brand iskustvima. Važno je jasno razlikovati branding od marketinga i oglašavanja. Branding zaslužuje vlastito priznanje za uspješnu integraciju različitih znanja i za rad kojime branding profesionalci unaprjeđuju različite namjere i dotiču mnoge aspekte naših života - rekla je Anaezi Modu, osnivačica i direktorica REBRAND-a.

Brandoctor je prva regionalna branding agencija, dio Bruketa&Žinić OM grupe, koja je prošle godine obilježila 10 godina rada.

- Brand je 100 posto emocija. Brandovi inspiriraju ljude, a time i pridonose rastu na tržištu i uspjehu poslovanja - kaže Anja Bauer Minkara iz Brandoctora i dodaje: “Temelj stvaranja inspirativnih brandova jesu znanje i iskustvo. Mi vjerujemo u brandove koje gradimo, to su brandovi koje i sami koristimo. Bez vjere u to što radimo, ne bi bilo niti strasti u tome što radimo. Inspirirani time, pokrenuli smo i prvi regionalni blog o brandingu i brand managementu.” (N.Vek.)

Partner projekta je VIM Grupa iz Londona

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

NAGLO USPORAVANJE INFLACIJE

MMF podigao prognozu za svjetsko gospodarstvo

2

NA MOSTARSKOM SAJMU 42 TVRTKE IZ RH

Planiraju poboljšati izvoz na tržište BiH

3

OD POČETKA TRAVNJA DO KRAJA LISTOPADA PLANIRANO OKO 758.000 LETOVA

Španjolski avioprijevoznici povećavaju kapacitete