Sport
OSJEČKA PIVOVARA ODUSTALA OD NK OSIJEK

Komak: Umjesto da dobijemo simpatije, reakcija navijača bila je negativna
Objavljeno 24. rujna, 2015.
Prvo hrvatsko pivo 1664 dalo je najbolju ponudu na natječaju za kupnju 29,1 posto dionica NK Osijek, ali na kraju odustalo

OSIJEK - Vodeći ljudi Pivovare Osijek i tvrtke Prvo hrvatsko pivo 1664 Ivan Komak, Antonio Drobina, direktor Pivovare Osijek d.o.o., i Martina Baran Bader, direktorica Prvog hrvatskog piva 1664, jučer su izišli pred novinare i objasnili razloge odustajanja od ulaska u vlasničku strukturu NK Osijek. Naime, tvrtka Prvo hrvatsko pivo 1664 dala je najbolju ponudu na natječaju za kupnju 29,1 posto dionica NK Osijek, koje su bile u vlasništvu Gradske banke, ali u zakonskom roku nije uplatila sredstva (1,3 milijuna kuna) te je time njezina ponuda automatski postala nevažeća. Što se u tih osam dana, od pobjede na natječaju do uplate, tako značajno promijenilo, objasnio je Ivan Komak, savjetnik direktorice tvrtke Prvo hrvatsko pivo 1664.

- Reakcija većeg dijela javnosti i navijača NK Osijek nije bila onakva kakvu smo očekivali. Smatrali smo kako možemo pronaći zajednički interes za napredak NK Osijek i Pivovare u preuzimanju kluba. Bili smo spremni kupiti i sve dionice ili dijeliti vlasništvo s Gradom Osijekom u omjeru 75 % - 25 %. No ispalo je kako bi naš ulazak u klub za njega bio dodatni uteg, a to nikako ne želimo. Kohorta se iznimno negativno izrazila prema Pivovari i meni osobno označivši naše namjere sumnjivima, a osobno sam bio suočen i s vrijeđanjem i omalovažavanjem. U takvom ozračju nije imalo smisla nastaviti proces otkupa dionica NK Osijek - rekao je Komak pa dodao:

- Očekivali smo kako će nam kupnja dionica NK Osijek donijeti simpatije u gradu, ali ispalo je posve suprotno, da smo dobili nove protivnike. Optuženi smo kako sprječavamo ulaz stranog kapitala u klub, a to ne želimo. Zato se povlačimo iz tog posla i Pivovara neće sudjelovati u daljnjem procesu otkupa dionica NK Osijek. Time dajemo priliku tim inozemnim ulagačima. Ne želimo biti prepreka ulaganjima u NK Osijek.

Najviše polemike među navijačima izazvala su ulaganja koja je tvrtka bila spremna poduzeti.

- NK Osijek danas troši između 15 i 18 milijuna kuna godišnje. Mi smo bili spremni dati 10 milijuna na godinu, a ostatak bismo pokrili sponzoriranjem i drugim aktivnostima. Željeli smo NK Osijek podignuti na višu razinu, dovesti ga opet do Europe, jer smo osjetili kako možemo napraviti nešto za dobrobit sporta i same Pivovare. Dosad smo, ove godine, već dosta uložili u klub. S 2,2 milijuna kuna ovog ljeta pomogli smo klubu u ključnim trenucima za njegovu opstojnost, a nešto prije potpisali smo sponzorski ugovor vrijedan 1,4 milijuna kuna. On će ostati na snazi, kao što ćemo i mi ostati partner NK-u Osijek neovisno o tome što smo odustali od ulaska u vlasničku strukturu. Žao nam je što je sve završilo na ovaj način jer smo doista imali dobre namjere, ali je percpecija većeg dijela javnosti bila drukčija - zaključio je Komak.

Ispada kako je najveća prepreka za nastavak procesa otkupa dionica zapravo bilo negodovanje Kohorte.

- Ostali smo zatečeni činjenicom da je i naša želja za ulaskom u vlasničku strukturu NK Osijek jedan od razloga što Kohorta bojkotira utakmice. U takvim okolnostima teško bismo mogli funkcionirati i zato smo se odlučili povući iz daljnjeg procesa otkupa dionica NK Osijek - dodao je Antonio Drobina, direktor Pivovare Osijek.

Time se agonija osječkog prvoligaša u potrazi za strateškim partnerom nastavlja. Sad će se vidjeti koliko je njemački investitor ozbiljna priča...D.Keler

PRIOPĆENJE NK OSIJEK
Na proces otkupa dionica ne možemo utjecati

Nakon odustajanja tvrtke Prvo hrvatsko pivo 1664 od ulaska u vlasničku strukturu NK Osijek oglasili su se i iz Gradskog vrta. U priopćenju se, između ostalog, kaže:

“Kako je NK Osijek predmet prodaje, uprava NK Osijek od početka nema mogućnost utjecaja na odluku ni u vidu preferencije. I sami iščekujemo informacije od prodavatelja o razlozima nerealiziranja kupnje. Ipak, ne treba zaboraviti da je tvrtka Prvo hrvatsko pivo 1664 d.o.o. 13. srpnja 2015. potpisala sponzorski ugovor s klubom, što i je uobičajni uspješni oblik suradnje pivovara i nogometnih klubova u Europi, i NK Osijek će sa svoje strane i dalje nastojati biti što bolji partner u tom poslovnom odnosu.”

S obzirom na to da je situacija iznimno teška i izgubljeno vrijeme ne može se nadoknaditi, obećavajuća je informacija da je dosadašnji ponuditelj i dalje zainteresiran, kao da se pojavio još jedan zainteresirani kupac. Možda je ova nerealizirana prodaja, kako navijači od starta upućuju, i nova prilika za klub.

Najčitanije iz rubrike