Autoglas
MALI UNIVERZALAC

Vozili smo: Fiat Panda 1.3 MJT 4X4 Rock
Objavljeno 25. kolovoza, 2015.

Da nam je Panda neka nepoznanica i nije baš, ali da nas svaki put iznova oduševi kada dođe u naše ruke, to svakako stoji.

Tradicija koju Fiat njeguje od 1980. živi i danas, a brojka od približno 11 milijuna prodanih primjeraka do sada to samo potvrđuje. Zanimljiv podatak je da je mali all-around igrač u polovini tih brojki izišao u najpoznatijem 4x4 izdanju.

Naš testirani model uz osvježeni izgled ponudio nam je i zanimljivu pogonsku inačicu koja se pokazala izuzetno zanimljivom za ovako jedan maleni automobil. Potentni 1,3-litreni dizelski MJT motor možda iza svojih brojki ne otkriva da je takav, ali uz zavidne mogućnosti na asfaltu još je bolji u makadamskim blatnim uvjetima. Dojam je još bolji ako znamo da je uza sve te zanimljive manevre s Pandom stajala brojka od prosječnih 5,5 litara potrošenog dizela na 100 km. Naša Panda također je posjedovala uključeni ELD (elektronski blokirajući diferencijal), koji joj je svakako pomogao u još boljoj kontroli, u kojim god uvjetima se nalazila. Izgledom simpatičnih linija, sa sobom u opremi donosi sve što vam je potrebno, pa i više od toga. Funkcionalnost je ostala i dalje odlična, pa zbog svoje kockaste linije može ponuditi dosta komocije u unutrašnjosti vozila, a tome će se posebno veseli ljudi višeg rasta.

Kada bolje razmislimo, uopće nas ne čudi to što u zadnje vrijeme možemo sve češće vidjeti Pandu u neki poslovnim projektima. Iskoristivost i kvaliteta zaista su na zavidnoj razini. I zato nam se baš takva Panda jako svidjela, dovoljno je zanimljiva da se odlično snađe u gradskoj špici, kao i vješta kada neće zaglibiti negdje na blatnim putovima. Možda i niste očekivali baš toliku cijenu, ali točno je na granici da ipak prođe bez većih kritika – mala Panda je ipak opravdava.

Nikola JURKOVIĆ

Motor:4-cilindarski turbodizel

Obujam:1248 ccm

Snaga:55 kW/75 KS @ 4000 o/min

Okretni moment:190 Nm @ 1500 o/min

Mjenjač:ručni, 5 brzina

Dimenzije:3686 x 1670x 1605 mm

Prtljažnik:225/870 l

Maksimalna brzina:159 km/h

Ubrzanje 0-100 km/h:14,5 s

Potrošnja:5,0/4,6/4,7 l/100 km

Na testu:5,2 l/100 km

Emisija CO2:125 g/km

Cijena:119.869kn