Osijek
NATJECANJE GOOGLE ONLINE MARKETING CHALLENGE (GOMC)

EFOS ima najbolji tim u Hrvatskoj
Objavljeno 12. kolovoza, 2015.

Tim s Ekonomskog fakulteta u Osijeku u sastavu Ines Strmotić, Krešimir Repušić, Filip Grgurić, pod mentorstvom doc. dr. sc. Antuna Biloša, na globalnom studentskom natjecanju Google Online Marketing Challenge (GOMC) bio je najbolji tim u Hrvatskoj, 25. u Europi, 71. u svijetu među više od 1600 timova. Google Online Marketing Challenge (GOMC) je globalno studentsko natjecanje u kojem studenti kreiraju i vode kampanju za stvarnog klijenta koristeći Google Adwords oglašavačku platformu.

- Mnogo nam je pomogao portal Netokracija koji nam je izišao ususret i objavio da smo u potrazi za klijentom. Na taj smo način došli do Ivana Kapetanovića i web-trgovine “Giftonaut” u kojoj se prodaju majice, posteri i ukrasi od stiropora. Suradnja je bila odlična što je u ovom poslu izrazito važno. Klijent je brzo reagirao na sve naše zahtjeve tako da je sve bilo spremno za početak kampanje - kažu natjecatelji.

Kampanja je trajala tri tjedna, a svaki tim na raspolaganju je imao budžet od 250 USD. Veliku ulogu u edukaciji imala je “E-marketing akademija” koju je u suradnji s poslovnim subjektom Escape organizirao asistent Ivan Kelić s Ekonomskog fakulteta u Osijeku.(I.K.)

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike