Regija
TAXI CAMMEO FRANŠIZNIM PUTEM POČINJE DIJELITI DIO KOLAČA SLAVONSKOBRODSKIH TAKSISTA

Cijena taksiranja u u krugu od pet kilometara pada s 20 na 16 kn
Objavljeno 1. srpnja, 2015.
Za svaki sljedeći kilometar plaća se sedam kuna, uz popust od 20 posto

SLAVONSKI BROD - „All about taxi“ priča je koju je Cammeo grupa nakon Zagreba, Osijeka, Rijeke, Varaždina i Šibenika od prije nekoliko dana „zakuhala“ i u Slavonskom Brodu. Franšiznim putem preko višegodišnjeg koncesionara „Dobra vila“, konkurentna taksi-služba stigla je i u ovaj grad i uzburkala duhove onih koji godinama žive od tog posla radeći samostalno i po višim cijenama. Nije im draga jeftina konkurencija, pa se čak proširila vijest da će prosvjedovati, no za sada nema naznaka prosvjedu, a suzdržavaju se i od žučljivih komentara.

- Svejedno nam je, svatko ima pravo baviti se tim poslom, ali neće to baš biti tako kako obećavaju - najčešće izjavljuju taksisti sumnjičavi u isplativost posla ako se cijene drastično ruše. A u Slavonskom Brodu, bar prema izjavama predstavnika ove taksi-kompanije, dosadašnju cijenu od 20 kuna u krugu od pet kilometara smanjuju na 16 kuna, dok se za svaki sljedeći kilometar plaća sedam kuna, uz popust od 20 posto.

- Potrebno je samo nazvati 1212 i nakon toga broj 7 za Slavonski Brod, ili na fiksni telefon 035 330033, na raspolaganju smo 24 sata - ističe Ivan Pakčec, direktor marketinga grupe Cameo, koja je tijekom proteklog desetljeća narasla na čak 600 vozila u regiji. Za 73-godišnju Dragicu K., koja se često koristi taksi-prijevozom do liječnika, prijatelja...to je, kaže, važna informacija. Vlasnik Dobre vile, Josip Franić, prvi je u Brodu prepoznao mogućnosti koje nudi poslovanje unutar Taxi Cammeo franšize jer je poslovanje zbog ekspanzije novih taksista postajalo sve teže, pa je od početna 22 uposlena radnika i devet vozila 2012. godine pao na pet vozila i osam zaposlenih.

- Bilo mi je teško i neugodno kada sam ih morao otpustiti. Sada želim zadržati postojeće i zaposliti nove radnike - kaže Franić koji je već otvorio tri nova radna mjesta.

- Najprije nama treba isplatiti plaće koje duguje - izjavljuju bivši radnici ne otkrivajući identitet, koji su prešli kod drugih koncesionara. A njih je u Brodu oko 25 sa 70-ak vozila. I svima Taxi Cammeo nudi franšizu jer prema riječima direktorice franšize Biljane Karanović, “tu je i niz dodatnih pogodnosti, prije svega kvalitetna, sigurna i pouzdana usluga usklađena s najvišim profesionalnim standardima. Osim klasičnog naručivanja taksi-vožnje korisnici pametnih telefona primjerice mogu svoju vožnju naručiti i preko besplatne aplikacije s pomoću koje mogu izračunati i okvirnu cijenu vožnje, locirati položaj naručenog taksi-vozila, rezervirati taksi-vožnju...”, navodi Karanović. Riječ je, kaže, o inovativnom poslovnom modelu kojim želi optimizirati taksi-poslovanje, ali i koji omogućava postojećim i potencijalnim taksistima da koristeći postojeći brend, sve materijalne, tehničke i logističke resurse samostalno upravljaju svojom tvrtkom. No bez obzira na, čini se, preveliki broj taksi-vozila u gradu, za sada su brodski taksisti (osim Dobre vile) nepovjerljivi i ostaju pri svome.

A gradonačelnik Mirko Duspara, kojega su neki prozvali zbog izdavanja brojnih taksi-koncesija, pojašnjava kako Grad postupa sukladno propisima.

- Moramo poštovati Zakon o tržišnom natjecanju i premda to nekima ne odgovara, ne možemo nikomu zabraniti da radi i zarađuje ako ispunjava uvjete. Pogotovo ne možemo utjecati na cijenu prijevoza. Cilj je prije svega da građani imaju dobru uslugu, pristupačniju i jeftiniju, a mi ćemo naći više parkirnih mjesta, oko bolnice i gdje se još interes pojavi - rekao je Duspara.

otke:sa presice Cammea (Karanović, Franić, Pakčec), Taksi-stajalište u središtu grada, Taksisti bez žučljivih komentara, Zoran Dujmić i prvi ekotaksi.

Marija RADOŠEVIĆ
VOZI I EKOTAKSI

Konkurencije se ne plaši vlasnik prvog ekotaksija u Brodu, Zoran Dujmić. „To znači da dodatnim ugrađivanjem plina, uz original benzin-struju, ne zagađujemo okoliš”, kaže on. Interesa za vožnju ima, posebno za one ekološki osviještene, poput profesorice Ane M. “Cijena je ista kao kod ostalih taksista, a meni je važna spoznaja da ekotaksi ispušta manje štetnih plinova”, kaže ona. Da ima još sugrađana sličnih razmišljanja potvrđuje i činjenica Dujmićeva uključivanja i drugog ekovozila u posljednjih pola godine, od čega, kako doznajemo, cijela obitelj pristojno živi.

Možda ste propustili...

LIGA PROTIV RAKA POŽEGA PRIPREMILA NOVU DONACIJU

Turbani i marame za bolesnice

U BELOMANASTIRSKOJ OŠ DR. FRANJE TUĐMANA ODRŽAN PROLJETNI SAJAM

Novac prikupljan u humanitarne svrhe

Najčitanije iz rubrike