Autoglas
JOŠ UZBUDLJIVIJI

Premijera: Nissan Juke-R 2.0
Objavljeno 30. lipnja, 2015.
Juke-R 2.0 još je mišićavija, odvažnija i snažnija inačica svojeg prethodnika

Nissan Juke-R 2.0 svjetsku je premijeru imao na godišnjem Festivalu brzine u Goodwoodu. Na dinamičnoj premijeri novog Jukea, za upravljačem je bio Jann Mardenborough, vozač utrke 24 sata Le Mansa.

Rođenjem Nissana Juke-R 2011. godine pojavio se prvi crossoverski superautomobil na svijetu. Taj je model nastao ugradnjom motora i pogonskog sklopa legendarnog Nissana GT-R, perjanice ponude Nissanovih sportskih automobila, u inovativni Juke. Četiri godine poslije Juke-R postaje još uzbudljiviji i karakter najnovijeg Jukea ističe spajanjem još više snage s odvažnijim dizajnom. Rođen je Juke-R 2.0 koji je dobio dodatnu injekciju testosterona modela GT-R i sada razvija čak 600 KS. I dalje obojen u klasičnu mat crnu boju naziva R, Juke-R 2.0 još je mišićavija, odvažnija i snažnija inačica svojeg prethodnika.

Juke-R 2.0 savršen je crossover koji čine najbolji dijelovi Nissana, prave inovacije koje ističu umijeće razvoja crossovera povezane s uzbuđenjem koje donosi motor superautomobila GT-R. S više od 600.000 primjeraka prodanih od 2010. godine diljem Europe, Juke, uz nagrađivani Qashqai i X-Trail, koji poziva na pustolovinu, nastavlja isticati Nissanov status predvodnika u klasi crossovera.

Juke-R 2.0 temelji se na novijem modelu Jukea predstavljenom 2014. koji je donio brojne značajne izmjene dizajna i tehnička poboljšanja. Jedan od novih elemenata bila je široka paleta dodataka za personalizaciju, osmišljena u skladu sa zahtjevima kupaca. Obnovljena su i prednja svjetla, LED dnevna svjetla i LED žarulje u stražnjim svjetlima, što je automobilu donijelo svježiji izgled, a u nove retrovizore smješteni su i LED pokazivači smjera. Upotrijebljena je i nova Nissanova prednja maska nazvana V-motion.

Poboljšanja su vidljiva i na karoseriji, dok se prednji odbojnik odlikuje brojnim estetskim i funkcionalnim izmjenama. Usisnici hladnog zraka u prednjem odbojniku povećani su za više od 100 % kako bi se ispunila veća potražnja motora za hladnim zrakom jer je snaga povećana na 600 KS. Odbojnik je u cijelosti izrađen od ugljikovih vlakana. Stražnji je, pak, odbojnik izrađen u cijelosti od ugljikovih vlakana s dodatno ugrađenim difuzorom koji izgledom podsjeća na ugljikova vlakna. U odbojnik su integrirani novi otvori za ispušne cijevi i izrađeni od ugljikovih vlakana otpornih na visoke temperature. Od ugljikovih vlakana, sada u jednom komadu, izrađen je i stražnji spojler. S ovogodišnjeg modela Juke preuzeti su prednji blatobrani koji su izrađeni od čelika.

S ovogodišnjeg Jukea preuzeta su prednja svjetla, gornja i donja, kao i stražnja svjetla. Prednja svjetla, stražnja svjetla i dnevna svjetla zahtijevala su novo ožičenje kako bi se mogla primijeniti Nissanova najnovija tehnologija osvjetljenja.

Što se tiče unutrašnjosti, ona je bez promjene, osim što je strop sad crne boje.

Milan BUGARIĆ

JUKE-R 2.0 KOJI JE DOBIO DODATNU INJEKCIJU TESTOSTERONA MODELA GT-R I SADA RAZVIJA ČAK 600 KS

Možda ste propustili...