Autoglas
PRODAJA VOZILA U PRVIH PET MJESECI U OSJEČKO-BARANJSKOJ ŽUPANIJI

Uspjeh: Svako treće vozilo kupljeno je u PSC centrima
Objavljeno 23. lipnja, 2015.

U današnjem stanju gospodarstva bez vidljivog rasta, uz sve manju kupovnu moć građana, ali i uz porast broja vozila uvezenih iz inozemstva, pravi je izazov baviti se prodajom novih automobila. Unatoč tome, rezultati prodaje na približno su istoj razini kao i prošle godine, kako u državi, tako i u PSC centrima.

Prema podatcima MUP-a o broju registriranih novih vozila u Republici Hrvatskoj, najprodavaniji automobili u prvih pet mjeseci ove godine su Volkswagen, Opel, Škoda, Renault, Peugeot i Citroën. Na prvom mjestu nalazi se Volkswagen s 15,95 % udjela na nacionalnom tržištu, odnosno 3218 registriranih novih vozila. Opel na nacionalnoj razini u prvih pet mjeseci zauzima 2. poziciju s ukupno 2241 registriranim novim vozilom (11,11 % tržišnog udjela), dok Škoda zauzima 3. poziciju s 1713 registriranih novih vozila (8,49 % tržišnog udjela).

U Osječko-baranjskoj županiji, PSC Osijek zauzima 25,81 % tržišnog udjela s 185 registriranih novih Opela, dok PSC Slavonija zauzima 6,28 % tržišnog udjela s 45 registriranih Citroëna. Ukupan tržišni udio PSC-a Osijek i PSC-a Slavonija u prodaji novih osobnih automobila tako iznosi velikih 32,09 %. Ovaj rezultat nije slučajan i ne čudi nas ako uzmemo u obzir činjenicu da u spomenutim centrima ne izostaje odličnih prodajnih i servisnih akcija, noviteta u usluzi te stalnog napora za poboljšanjima.

- Raduje nas činjenica da su nam kupci pokazali povjerenje te da je svako treće vozilo kupljeno u PSC centrima. Ponosan sam na svoj tim i uspjeh koji smo ostvarili unatoč teškom stanju na tržištu. U budućnosti ostajemo predani kvaliteti i klijentima koji će nam i dalje biti na prvom mjestu - rekao je Mladen Pejičić, direktor PSC–a. Nadodaje i kako s nestrpljenjem iščekuju novu generaciju Opel Astre, Opelovog bestselera koji će, nadaju se, osvojiti srca kupaca i pridonijeti odličnoj prodaji.