Osijek
NAPOKON NA POMOLU RJEŠENJE

Preregulacijom prometa i
kosim parkiranjem riješit će se
prometni čepovi u Radićevoj ulici
Objavljeno 16. travnja, 2015.

Višegodišnji problem prometa u najužem središtu grada, točnije u Radićevoj ulici, gdje se zbog parkiranja na kolniku često događaju prometni čepovi i zastoji, bit će uskoro riješen izmjenom načina parkiranja. Naime, gradska je uprava naručila izradu Elaborata izmjene regulacije prometa Ulice Stjepana Radića, a prema projektnom zadatku ubuduće bi se u toj ulici parkiralo koso, i to na kompletnoj dionici Radićeve od Školske ulice do Trga L. Ružičke.

Kako doznajemo u gradskoj upravi, utvrđeno je kako postojeća regulacija nije najbolje rješenje i da se vozači nepropisno parkiraju godinama pa se, u suradnji s policijom i drugim faktorima koji sudjeluju u organizaciji prometa u gradu, traži način na koji će se riješiti postojeće stanje, čime će se povećati razina sigurnosti u prometu, ali i povećati broj parkirališta u toj ulici. Službeno je pojašnjenje kako se na toj dionici Radićeve ulice, koja je nerazvrstana cesta s tri prometna traka (jedan za smjer juga k sjeveru i dva za smjer sjevera k jugu), na bočnim parkiralištima između uređenih rondela umjesto bočno vozila parkiraju koso ili okomito te na taj način ometaju normalno odvijanje prometa na zapadnom prometnom traku. Takva pojava, tumači se, nastala je jer je u toj ulici veliki broj lokala koji privlači građane pa je učestalo nepropisno parkiranje vozila postalo zabrinjavajuće za sigurnost ostalih sudionika.

Osnovni je cilj projekta uređenje prometa u mirovanju i Elaboratom je potrebno predvidjeti koso parkiranje pod kutom od 45 ili 60 stupnjeva, ovisno o kolnim ulazima i rasteru postojećih rondela. Također, zapadni prometni trak treba prenamijeniti u dio kosog parkirališta, a za svaki smjer kretanja ostaviti po jedan prometni trak te ispred križanja zadržati postojeće prometne trakove za prestrojavanje. D. Pejić

DO REDA BEZ GRAĐEVINSKIH RADOVA

Projektom se treba predvidjeti zadržavanje postojećih smjerova kretanja na raskrižjima, a kolne ulaze, koji imaju dovoljnu širinu, nemaju fizičkih zapreka - stepenica i stubišta unutar objekta, izuzeti. U gradskoj upravi navode kako će ova regulacija biti primijenjena vrlo brzo jer ne traži građevinske radove.

Najčitanije iz rubrike