Objavljeno 28. ožujka, 2015.
Najintenzivnije se radi na čvorištu Vinkovačka, na poddionicama Filipovica, Bosutsko i Vinkovačka
Tri su mjeseca otkako se ponovno prometuje cijelom dionicom južne obilaznice, ali i tri su mjeseca do najavljenog završetka ovih radova.
S pozicije osječkih vozača moguće je čuti zadovoljstvo novim prometovanjem dvjema tracima istom kolničkom stranom, u ukupnoj dužini od 7,5 kilometra, a posebice na dionici od Portanove do Avenue Malla. No potom opet - tiskanje u jednu traku preko čvorišta Vinkovačka. No, na tom se čvorištu i dalje najintenzivnije radi, što ne čudi, jer tri su ondje zahtjevne poddionice: nadvožnjak Filipovica, Bosutsko i Vinkovačka.
U tom je dijelu najveća novost dovršetak, s južne strane, velikog potpornog zida, što je preduvjet za gradnju južnog kolničkog traka na nadvožnjaku Bosutsko.
Iz Hrvatskih cesta, investitora, izvješćuju kako je u tijeku izvođenje spoja zida s upornjacima nadvožnjaka. Ovaj je potporanj dužine 240 metara i visine između šest i osam metara.
Nadvožnjak nastavlja na Vinkovačku - na južnoj su strani objekta izvedene prijelazne ploče i izbetonirana je rasponska konstrukcija. No na prostoru ispod nadvožnjaka Vinkovčaka i dalje se uređuje infrastruktura, pa je još uvijek problem što je na tom potezu istodobno gradilište i pješački prolaz.
Ovih je dana aktivno i na čvorištu Trpimirova, u tijeku je, naime, asfaltiranje, to jest nanošenje završnog habajućeg sloja od “Splitmastiks” asfalta.
Iz Hrvatskih cesta preciziraju kako su na tom čvorištu s 80 posto dovršenosti izvedene prilazne rampe nadvožnjaku. Duž cijele dionice dobrim su dijelom postavljene odbojne rampe, na dionici prema Višnjevcu i Josipovcu postavljeno je 120 panela bukobrana, a na istočnom dijelu obilaznice montirani su nosači bukobrana. U dužini od gotovo osam kilometara, s obje strane obilaznice, postavljena je i zaštitna žičana ograda.
Kraj je radova najavljen za ljeto ove godine, no nitko, za sada, nije izišao s prvim okvirnim datumom.
Dario KUŠTRO