Autoglas
VOZILI SMO

Novi Ford Mondeo: Atraktivan i pristupačan
Objavljeno 24. ožujka, 2015.

U svojoj četvrtoj generaciji, velika Fordova limuzina nudi veću uglađenost i kvalitetu izrade, sofisticirani dizajn te novu tehnologiju.

Automobil je izrađen na Fordovoj novoj platformi CD-segmenta, te debitira i s novom konfiguracijom stražnjeg ovjesa "integral link" za veću uglađenost i dinamičnost vožnje. Korišteni su sofisticirani materijali i tehnike proizvodnje kako bi imao veću čvrstoću i sigurnost, uz smanjenu težinu. Novi Mondeo lakši je 25 kg. Od 115 kg lakše strukture, 80 % uloženo je u smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2.

Odlikuje se profilom sportskog kupea s niskom linijom krova i pomičnim panoramskim staklenim krovom za karavansku verziju. Bočna linija oblikovana je tako da stvara dojam "vizualne lakoće", dok sofisticirani i tehnički prednji dio ima Fordovu prepoznatljivu trapezoidnu rešetku, profiliranu haubu te prilagodljiva i elegantna prednja svjetla.

Unutra, vozače Mondea dočekuje digitalna analogna instrument-ploča, dok je elegantna središnja konzola dizajnirana da stvori sportski osjećaj kao u kokpitu. Pored raskošnog prostora sprijeda i straga oduševljava i prtljažnik. U limuzini i kombilimuzini obujma je od 540 litara naviše, odnosno od 550 litara naviše, kad je riječ o karavanu.

Kako kažu njegovi tvorci, novi Mondeo tehnološki je najnapredniji Fordov automobil koji je ikad predstavljen u Europi. Mondeo kao prvi u klasi nudi elektronski upravljač s mogućnošću memoriranja položaja, višekonturna sjedala s masažnom funkcijom Active Motion te SYNC 2 sustavom povezivanja. Fordova tehnologija stražnjih pojaseva na napuhavanje prva je u industriji i ima će svoj europski debi u novom Mondeu. U slučaju prometne nesreće, pojas se brzo širi i disperzira silu sudara po području tijela koje je pet puta veće od konvencionalnih pojaseva.

Opcije benzinskog motora novog Mondea uključuju 1,5-litarski EcoBoost sa 160 KS i 2,0-litarski EcoBoost (160 I 240 KS) uz Fordov ekonomičan i iznenađujuće snažan 1,0-litarski EcoBoost benzinski motor sa 125 KS, koji je nedavno proglašen međunarodnim motorom godine treći put zaredom, što je uspjeh bez presedana.

Također se nudi opcionalni snažan 2,0-litarski TDCi dizelski motor s dvostrukim sekvencijalnim turbopunjačem s 210 KS i 450 Nm. Model ECOnetic bit će dostupan s 1,6-litarskim dizelskim motorom od 115 KS i emisijom CO2 vodećom u klasi (94 g/km) te 2,0-litarskim TDCi dizelskim modelima sa 150 KS ili 180 KS.

Mondeo Hybrid s četiri vrata spaja specijalno razvijen 2,0-litarski benzinski motor s električnim motorom i 1,4 kWh litijsko-ionskim akumulatorom koji osigurava optimalnu potrošnju goriva i emisiju CO2 od 99 g/km. Potrošnja goriva i emisija CO2 smanjeni su duž cijele linije Mondea do 14 %, te podržani funkcijama kao što je Active Grille Shutter koji smanjuje otpor zraka.

Mato PAVLIČEVIĆ
Programiranje ključeva

Poboljšana MyKey tehnologija prva u segmentu omogućit će vlasnicima programiranje ključa - obično za mlađe vozače. MyKey sada može spriječiti dolazne telefonske pozive i ograničiti najveću brzinu, spriječiti deaktivaciju asistencije vozaču i sigurnosnih karakteristika, smanjiti maksimalnu glasnoću audiosustava i onemogućiti cijeli sustav ako vozač i putnici nisu vezani.

Rođen u Španjolskoj

Novi Mondeo proizvodi se u novom modernom postrojenju u Valenciji, u Španjolskoj, a domaći uvoznik ne krije kako će im fokus djelovanja biti borba za poslovne korisnike jer smatraju da im imaju što za ponuditi. Od vrlo korektne cijene pa do povoljnog financiranja i održavanja. Tako “udarni” model, s dvolitrenim turbodizelom od 150 KS i solidnim srednjim paketom opreme Business stoji 204.900 kuna do registracije.

Možda ste propustili...

TALIJANSKA POLICIJA POHVALILA SE SA NOVIM "KONJEM U SVOJOJ ERGELI"

Lamborghini Urus za policajce