Autoglas
INTERVJU: BENJAMIN MAIGRE, PRODUCT MANAGER ZA CITROEN BERLINGO I PEUGEOT PARTNER

Novi Berlingo je više od redizajna
Objavljeno 17. ožujka, 2015.

Auto Glas: Što je izvana zapravo novo na Berlingu?

Maigre: On je izražajniji, robusniji, sprijeda je dobio dva nova elementa koja zovemo - patch. To su dva crna elementa na prednjem braniku u kojima su smještena dnevna LED svjetla i maglenke. Ovi elementi vire izvan odbojnika tako da ako imate neki bliski susret, oni se prvi naslanjaju na drugi objekt te tako čuvate obojeni dio branika. Isto tako oni se mogu lako izvaditi i zamijeniti novima, ne trebate mijenjati čitav branik. Novost na verziji XTR zaštitne su ploče koje više nisu u boji nego u boji materijala od kojeg su napravljene.

Auto Glas: Jeste li dirali u interijer?

Maigre: Iznutra je nova siva boja prednje armature, imamo i dvije nove vrste presvlaka, posebno bih spomenuo ove na XTR-u u sivoj boji, s prugicama i narančastim prošivkama. Tih nekoliko izmjena donijelo je svježinu automobilu. Imamo i neke nove elemente poput ekrana osjetljivog na dodir zahvaljujući kojemu možemo implementirati neke nove i korisne tehnologije. Tu je povezanost s internetom, a isto tako možete na ovom ekranu projicirati ekran vašeg smartphonea.

Sigurnost na prvom mjestu

Auto Glas: Jeste li mijenjali što s paketima opreme?

Maigre: Jesmo, i dali im nova imena. Osnovni model sada nosi oznaku Live, srednji je Feel dok najopremljeniji modeli nose oznaku Shine. Tu je i posebna verzija XTR koja je posebno popularna. Naglasio bih i da Berlingo krasi funkcionalnost, posebno zbog unutarnjeg krovnog dodatka Modutop. Dodatni prostor je lako pristupačan iz automobila ili kroz prtljažnik. A tu imamo i mogućnost ili otvaranja čitavih stražnjih vrata ili samo stakla.

Auto Glas: Danas se velika briga posvećuje aktivnoj sigurnosti. Koliko ste toga uspjeli implementirati u novi Berlingo?

Maigre: Naravno da jesmo, prije svega tu je sustav Active City Brake koji je aktivan u gradskim uvjetima vožnje pri brzinama od pet do 30 km/h i sam zaustavlja vozilo ako naiđe na prepreku ili pješaka. Tu je i kamera za vožnju unatrag. Tu je i Front park assist, pomoć pri parkiranju. Berlingo već od ranije ima pomoć pri parkiranju straga, a prednji senzori u suradnji s patch elementima pomoći će da automobil ostane neokrznut.

Auto Glas: Vrijeme je Euro 6 motora i borbe za skidanje svakog grama CO2. Što tu ima novog?

Maigre: Sad se u Berlingo ugrađuju Blue HDi motori norme Euro 6 s više snage i okretnog momenta, s manjom potrošnjom i manje CO2. Najmanja potrošnja je 4,1 litra na 100 km i 109 grama CO2/km na motoru Blue HDi 100 s automatskim mjenjačem. Kod furgona najbolji rezultat je 4,0 litre i 106 g/km.

Privlači simpatije

Auto Glas: Što je točno Blue HDi?

Maigre: Tu je nova tehnologija uz pomoć koje ostvarujemo normu Euro 6. Automobil ima sustav SCR koji radi uz pomoć dodatka Ad Blue kojeg treba nadoliti svakih 20.000 kilometara. Postupak je jednostavan, otvor za nalijevanje Ad Blua je odmah pored otvora za gorivo. Volumen dodatnog spremnika koji je sad potreban iznosi 17 litara.

Auto Glas: Imate li još motore norme Euro 5?

Maigre: Samo kod lakih komercijalnih vozila.

Auto Glas: Hoćete li širiti paletu modela, možda sa serijskom izvedenicom ovdje izloženog atraktivnog prototipa Mountain Vibe?

Maigre: Ne, to ne planiramo, ovaj koncept je ovdje da donese malo svježine na naš štand i da privuče simpatije prema Berlingu te predstavi našu novu filozofiju brenda koju krase tri riječi: ljudski, pametan i optimističan.

Razgovarao: Mato PAVLIČEVIĆ