Objavljeno 28. veljače, 2015.
U mogućnosti smo zadovoljiti sve zahtjeve kupaca, kazao je Kostijal
Tondach Hrvatska, tvornica vrhunskog crijepa, ima dugu tradiciju organiziranja seminara i prezentacija svojih proizvoda za arhitekte, inženjere građevinarstva, trgovce građevnim materijalom…
Tako je i jučer održan seminar o načinima ugradnje crijepa te keramičkih i nekeramičkih Tondachovih proizvoda za krovišta u Tondachovoj tvornici u Đakovu za trgovce građevnim materijalom iz Slavonije na kojem je stručnjak za krovopokrivanje i Tondachove proizvode Šimo Filipović savjetovao nazočne o načinima ugradnje crjepova i prodajnim akcijama Tondacha.
Direktor prodaje i član Uprave Tondacha, dr. sc. Mladen Kostijal, kazao je kako su prošle godine imali povećanje prodaje, a trenutno su produljili prodajnu akciju na crijep Neptun koji predstavlja jeftiniju varijantu Tondachovog crijepa vrhunske kvalitete.
“U mogućnosti smo zadovoljiti sve zahtjeve kupaca u pogledu kvalitete, modela i boje crijepa uglavnom iz domaće proizvodnje. Ovo je već četvrta edukacija ove godine na kojoj našim suradnicima i trgovcima predstavljamo proizvode koji su od velike važnosti za najoptimalnije funkcioniranje cjelokupnog krovišta kako bi mogli savjetovati krajnje kupce s argumentima o našim proizvodima koji imaju najbolji odnos kvalitete i cijene prema mjerenjima institucija koje se time ozbiljno bave na stručnoj razini”, kazao je Kostijal.
Šimo Filipović kaže kako su njihovi proizvodi izuzetno traženi i na tržištu Kosova koje posljednjih godina jača. Posebice je velika potražnja za crnim crjepovima koji su tamo u modi.
“Građani Kosova, posebice oni koji rade u europskim državama, znaju prepoznati kvalitetu i rado će se pohvaliti njome. Stoga jako polažu na to da u svoje kuće na Kosovu ugrađuju najkvalitetnije, Tondachove proizvode. Vrhunski majstori koji su završili 'tesarsku švicarsku školu' na tamošnjim 'bauštelama' itekako znaju što valja i zašto samo to žele ugraditi na svoje kuće”, priča Filipović.
Filipović je nazočnima pojasnio što konkretno znači Tondach krov, odnosno njegovu važnost za kvalitetnu funkciju krova i potkrovnog stana. Tondach u Đakovu proizvodi vrhunski glineni crijep kao glavni dio sustava pod nazivom Tondach krov.
“Osim crijepa Tondach proizvodi glinenu krovnu opremu namijenjenu krovu kao cjelini, a to uključuje: rubni crijep, podsljemeni crijep, strešni crijep, odzračni crijep, sljemenjake i dr.
Potreba za kvalitetnim i trajnim rješenjima detalja najisturenijih dijelova krova dovela nas je do glinenih fazonskih komada koji su dokazano najbolje rješenje za određene dijelove krova. Našim kupcima je u interesu tehnička edukacija svih svojih zaposlenika jer njihovi kupci traže pravu, točnu i pravovremenu informaciju o proizvodu ili sustavu. Svi su svjesni da educirano osoblje privlači kupce na tržištima čak i u Kini”, kazao je Filipović.
Darko PEJIĆ
LIDER NA TRŽIŠTU POKROVA VEĆ DVADESETAK GODINA
“Svaki zahvat na krovu stoji puno novca. Iz iskustva znam da su najskuplji krovovi oni koji se rade dva ili više puta u kratkom vremenu. Moramo biti fer i priznati da je to istina. Mi to želimo preskočiti ili zaobići. Ne želimo biti u priči sanacije krovova nakon 5 ili 10 godina. Tondach je lider na tržištu pokrova već skoro 20 godina. Na toj poziciji nas drže vrhunski proizvodi i educirano osoblje. Krajnji kupac naših proizvoda može biti siguran da će od Tondacha dobiti najkvalitetnije proizvode i rješenja za sve detalje vezane uz konkretan krov. Stoga je Tondach u europskom vrhu proizvođača pokrova i krovne opreme”, kaže Filipović. Robert Kuščar, mag. oec. voditelj Marketinga Tondach Hrvatska d.d., kaže kako je i ovaj put popularna troipolsatna emisija Hrvatskog radija 2 „Globotomija“ voditelja Mirka Fodora emitirana uživo iz tvornice u kojoj se govorilo o proizvodima od gline.