Dome slatki dome
KERAMIKA MODUS IZ ORAHOVICE NA SAJMU U VALENCIJI

Trend su sjajne pločice i inspiracija patchworkom!
Objavljeno 26. veljače, 2015.

Poznati španjolski sajam keramičkih pločica te kupaonske i kuhinjske opreme Cevisama i ove je godine održan u Valenciji, na kojem je sudjelovala i orahovačka tvornica keramičkih pločica Keramika Modus.

- Marketing-tim Keramike Modus iz Orahovice tradicionalno je posjetio taj sajam, u skladu sa svojom vizijom razvoja. Bio je to tjedan dana uživanja u novitetima koje su pripremili brojni domaći, ali i strani proizvođači keramičkih pločica za više od 75.000 posjetitelja, koji taj sajam pohode zbog poslovnih razloga ili, jednostavno, kako bi se inspirirali za uređenje svog doma. Realonda, Ape, Azulev, Bellacasa... samo su neki od brendova čije su pločice zabljesnule, a kod podnih je to bilo i doslovno, s obzirom na to da su pravi hit porculanske pločice visokog sjaja i tradicionalno velikih dimenzija. Glossy varijanta posebno je dojmljiva baš na podnim pločicama. Pravi izbor za otmjeno i elegantno uređen prostor – kupaonicu, kuhinju, prostrani hodnik ili čak i spavaću sobu, odnosno dnevni boravak – kaže Mirjana Kožić, iz Marketinga Keramike Modus, te nastavlja:

- Dobrodošlicu u svijet ideja za uređenje doma ili poslovnih prostora proizvođači su iskazali predstavljanjem klasičnih crno-bijelih kombinacija podnih i zidnih pločica, kao i pločica velikih dimenzija i neutralnih boja, koje daju dozu elegancije i otmjenosti prostoru, a hit sajma su prirodom inspirirane pločice visoka sjaja. Klasična inspiracija postale su i tzv. metrociglice, odnosno narezane pločice, kao i oblik heksagona. Mix&match svakako je najpopularniji stil uređenja, koji promovira i ovogodišnji sajam – tradicionalne i jednostavne pločice kombinirane na originalne načine – teksturom, bojom, oblicima... – nastavlja Kožić.

Inspiraciji prirodnim materijalima i neutralnim bojama s jedne strane “suprotstavila” se prava šarena vojska dekor-pločica i bordura u najrazličitijim dimenzijama, oblicima, bojama i motivima, naglašava Mirjana Kožić.

I u jednoj i u drugoj varijanti digitalna je tehnologija ponovno pokazala sve svoje mogućnosti – od vjernog otiska cementne površine do fotografije gradske znamenitosti. Cevisama je ponovno dokazala kako su keramičke pločice omiljena obloga interijera i ne samo kada je riječ o kupaonici, hodniku ili kuhinji, nego svoju primjenu nalaze i u dnevnom boravku, spavaćoj sobi... a promovira se i upotreba keramike za površine stola, klupa za sjedenje, polica za knjige..., zaključila je Kožić te dodala kako je ovaj posjet za Keramiku Modus samo dio praćenja trendova i njihovih prilagođavanja tržištima na koja Keramika Modus uspješno izvozi hrvatsku keramiku. V.Grgurić

Čelnici Keramike Modus obavili poslovne razgovore i u Moskvi

Keramika Modus sve je poznatija i cjenjenija u cijelom svijetu. Ovaj put poslovne razgovore čelnici te orahovačke tvrtke obavili su u Moskvi:

- Predsjednik Uprave, Željko Radek, bio je dio delegacije koja je s ministrom Vrdoljakom posjetila Moskvu. Nisu sklopljeni konkretni ugovori, no obostrani poslovni interes postoji i otprije. Za sada radimo s jednim ruskim partnerom, tvrtkom iz okolice Moskve koja distribuira naše pločice na tom tržištu. Vjerujemo kako je i ovaj forum pridonio da se predstavimo Rusiji i ciljano tvrtkama iz područja građevine, opremanja doma i distribucije/prodaje keramike i sanitarija, no ipak nam konkretne poslove donose napori naše inozemne prodaje i direktni kontakti, kao i susreti na međunarodnim sajmovima - rekla je Mirjana Kožić, iz Marketinga Keramike Modus Orahovica.

Možda ste propustili...

SADNJABOBIČASTOG VOĆA

Uzgojite vlastite maline

DETALJI ZA VRTOVE I TERASE

Užitak i odmor u toplim danima

Najčitanije iz rubrike