Objavljeno 24. veljače, 2015.
Prije pet godina, 23. veljače 2010., u Zagrebu je predstavljen inovativni istraživačko-certifikacijski projekt Best Buy Award, koji tada potpisuje hrvatska tvrtka Axios u partnerskoj suradnji s vodećom međunarodnom konzultantskom kućom PwC (PricewaterhouseCoopers) i renomiranim Centrom za istraživanje tržišta GfK.
Ideja o pokretanju projekta Best Buy Award bila je razviti istraživačko-certifikacijsku platformu koja će nagrađivati najbolje proizvode i usluge na tržištu, one koji kupcima provjereno nude najbolji omjer cijene i kvalitete - prema iskustvu i mišljenju samih potrošača. Danas, pet godina nakon premijernog predstavljanja, hrvatski Best Buy Award prerastao je u respektabilnu međunarodnu organizaciju ICERTIAS - International Certification Association sa sjedištem u Zürichu u Švicarskoj. Osim Best Buy Awarda, ICERTIAS sada izdaje i globalno prihvaćena priznanja QUDAL - QUality meDAL, kao i najnoviji ICERTIAS Customers' Friend. Prestižnu plavu oznaku Best Buy Award mogu nositi samo oni proizvodi i usluge koje sami potrošači, u nezavisnom tržišnom istraživanju koje provodi ICERTIAS, ocijene kao br. 1 najboljeg omjera cijene i kvalitete u određenoj tržišnoj kategoriji. Zahvaljujući toj strogoj, ali i transparentnoj metodologiji istraživanja, analize i dodjele nagrada, Best Buy Award brzo biva prihvaćen od strane potrošača kao i industrije, te munjevito nadrasta hrvatske granice, kao i okvire regije jugoistoka Europe. U tržišnim istraživanjima sudjelovalo je u proteklih pet godina više od 100.000 ispitanika diljem svijeta.
O međunarodnom uspjehu ICERTIAS-a puno govori i činjenica da vodeći lokalni, ali i globalni mediji, uključujući i najveće svjetske medijske autoritete kao što su NBC, ABC ili Fox, redovito citiraju i prenose ICERTIAS rezultate istraživanja. U samo pet godina certifikati su su uspješno proširili na tridesetak zemalja, na četiri kontinenta - od Kazahstana u Aziji preko Kenije i Gane u Africi, brojnih europskih zemalja do američkog kontinenta i Čilea na krajnjem zapadu. Best Buy Award, osmišljen i inicijalno razvijan u hrvatskim granicama, od strane hrvatskih stručnjaka, u samo pet godina uspio je postati globalno prepoznatljiva oznaka kvalitete i poštene cijene koju jednako cijene potrošači, kao i poslovni sektor diljem svijeta.(J.Kn.)