Regija
RODITELJI OSMAŠA IZ BOŠNJAKA PRIPREMAJU TUŽBU

Zbog poplave otkazana ekskurzija,
agencija ne vraća uplaćeni novac
Objavljeno 28. siječnja, 2015.

BOŠNJACI – Roditelji učenika osmih razreda iz Bošnjaka odlučili su podnijeti tužbu protiv putničke agencije za turizam i prijevoz Meridijan promet d.o.o. iz Vinkovaca, a prema svemu sudeći, isto će učiniti i skupina roditelja iz Gunje. To im je, kažu Robert Ilić i Marko Jurić, koji su nam se javili u ime svih oštećenih roditelja iz Bošnjaka, jedini način da dođu do novca koji su uplatili za učeničku ekskurziju na koju njihova djeca nisu otišla, a koji im Agencija ne želi vratiti.

- Učenici dva sedma razreda iz Bošnjaka s kolegama iz Gunje trebali su lani u lipnju ići na petodnevnu ekskurziju u južnu Dalmaciju, a nakon raspisivanja natječaja izabrana je agencija Meridijan tours iz Vinkovaca, čija je ponuda bila najpovoljnija. U siječnju 2014. na sklapanju ugovora s roditeljima pojavljuje se Meridijan promet jer je, prema informacijama kojima raspolažemo, Meridijan tours blokiran i navodno je u stečaju pa je vlasnik otvorio novu tvrtku na ženino ime. Pitamo se kako je kao takva uopće mogla i sudjelovati na natječaju i da nikomu iz škole nije palo na pamet provjeriti agenciju kojoj se povjeravaju djeca za tako dalek put - kažu naši sugovornici.

Cijena ekskurzije bila je 1430 kuna na bazi minimalno 55 učenika. Roditeljima je bilo omogućeno obročno plaćanje, a neki su odmah uplatili i cijeli iznos. A onda se sredinom svibnja dogodila poplava i ekskurzija je odgođena za kolovoz, ali roditelji gunjanskih učenika zbog novonastale situacije odustali su od putovanja. Zbog znatno smanjenog broja učenika, ekskurzija nije realizirana. Sredinom listopada roditelji su potpisali sporazumni raskid ugovora za učeničku ekskurziju u kojem se agencija Meridijan promet obvezala vratiti uplaćeni novac, ali do danas to nije učinila.

- U agenciji se više nitko ne javlja na telefon, neki su brojevi ugašeni, vlasnik ne odgovora na pozive. Već ranije smo ga upozorili da ćemo podnijeti tužbu i o svemu izvijestiti javnost, ali nije vrijedilo. Čuli smo da je i Meridijan promet sada u blokadi. Zato smo se obratili odvjetniku i za svoja ćemo se prava izboriti na sudu. Ali neka ovo bude upozorenje i drugim roditeljima da budu oprezni kada budu odlučivali o ekskurzijama i birali agencije - kažu Ilić i Jurić. Smatraju da bi u takvim slučajevima inspektorat trebao promptno reagirati i ukloniti takve agencije s popisa pružatelja usluga. Kažu da im je kao roditeljima krivo što su ta ista djeca, ni kriva ni dužna, već ostala uskraćena i za ekskurziju u četvrtom razredu. Zbog situacije s vinkovačkom agencijom odgovornom smatraju i školu, gdje je u međuvremenu, kažu, došlo i do promjene ravnatelja i sada, uvjereni su, svi peru ruke. Ali poručuju da će inzistirati na tome da se cijeli slučaj potpuno rasvijetli.

Ravnatelj OŠ u Bošnjacima Marko Kovačević odbacuje odgovornost škole.

- Škola je proceduru odabira najpovoljnije ponude provela prema tad važećim pravilima. Ja tada nisam bio ravnatelj, ali sam provjerio svu dokumentaciju, ponude, zapisnik, potpise i sve je u redu - tvrdi Kovačević. Nekoliko je puta, kaže, i osobno kontaktirao vlasnika agencije, koji mu je obećao da će novac svim roditeljima biti vraćen do sredine studenoga, ali se od tada više nije javljao niti odgovarao na pozive.

I ravnatelj Osnovne škole u Gunji Stipica Mišura potvrdio nam je isto.

- Dali smo im vremena, ali ću ovaj tjedan, ako se ništa ne dogodi, i ja reći roditeljima da razmisle o tužbi. Škola kao škola nema izravne veze budući da je svaki roditelj pojedinačno sklapao ugovore s agencijom. Mi smo u specifičnoj situaciji jer se nije moglo otići, obećali su nam napraviti plan otplate i da će vratiti novac, ali do sada to nisu učinili - rekao nam je Mišura. Marija Lešić Omerović

Jurica Bošnjak

vlasnik agencije Meridijan promet

Prva uplata ovaj tjedan

Pojašnjenje smo zatražili i u Meridijan prometu. “Novac uplaćivan od roditelja (za sve ekskurzije i iz drugih škola) usmjeravali smo za tekuće poslovanje, avans hotelskim kućama, prijevoz, ulaznice i sl…. Kako nam je zbog brojnih čimbenika vezanih uz katastrofu koja je pogodila Slavoniju otkazano (propalo) još nekoliko ugovorenih poslova, pretrpjeli smo velike financijske gubitke, tvrtka je zapala u poteškoće, od kojih se do danas nismo uspjeli potpuno oporaviti. Nažalost, nismo još uspjeli svima vratiti novac uplaćen za ekskurziju jer nismo imali dovoljno potrebnih sredstava. Uspjeli smo proteklih tjedana pronaći način kako izići iz ove teške situacije te početi normalno funkcionirati. Obvezali smo se u sljedećih 15 dana izvršiti uplate, dio će biti uplaćen već ovog tjedna. Vjerujte nam, cilj nam je riješiti ovu situaciju što je prije moguće kako bismo izbjegli dodatne neugodnosti s kojima se susrećemo svakodnevno (osim verbalnih uvreda, nažalost, bilo je pokušaja i fizičkog napada na našu djelatnicu u prostorijama agencije). Želimo naglasiti da nam je vezano isključivo uz ovaj slučaj u nadzoru bila Turistička inspekcija na prijavu roditelja te je utvrđeno da smo sve učinili po zakonu i propisima. I pred njima smo se i pismeno obvezali da ćemo roditeljima vratiti novac”, kažu u Meridijan prometu. Podsjećaju da su do sada sve ekskurzije, izleti i putovanja u njihovoj organizaciji u kojima su proteklih godina sudjelovali učenici iz Bošnjaka uvijek prolazili u najboljem redu. Redovito su, kažu, pomagali djeci slabijeg imovinskog stanja da na ekskurziju idu bez naknade. “Uvijek smo činili i davali sve od sebe da učenici budu zadovoljni i nikada do sada nije bilo problema. Zato molimo roditelje za još malo strpljenja ako je moguće, jer kako smo se obvezali sporazumnim raskidom ugovora, to ćemo i realizirati i vratiti im teško stečeni novac”, zaključuju u Meridijan prometu.

Možda ste propustili...

U BELOMANASTIRSKOJ OŠ DR. FRANJE TUĐMANA ODRŽAN PROLJETNI SAJAM

Novac prikupljan u humanitarne svrhe

IZLOŽBA U KNJIŽNICI U POVODU SVJETSKOG DANA UMJETNOSTI

Blackout poezija - radovi osnovnoškolaca

Najčitanije iz rubrike