Osijek
UDRUGA MATEMATIČARA

Napredni matematičari na 24. Zimskoj školi matematike
Objavljeno 17. siječnja, 2015.

Sedamdesetak naprednih i talentiranih matematičara odazvalo se ovogodišnjoj Zimskoj školi matematike koju organizira Udruga matematičara Osijek u suradnji s III. gimnazijom i Odjelom za matematiku Sveučilišta J.J. Strossmayera. Tradicija organiziranja Zimske škole matematike duga je 24. godine, a ciljana skupina su učenici srednjih škola koji pokazuju povećanu sklonost matematici te žele unaprijediti svoja znanja i pripremiti se za natjecanja. Predavači su profesori matematike zaposleni u srednjim školama te studenti Odjela za matematiku. Škola je podijeljena u dva termina, a prvi je održan u subotu dok je drugi na rasporedu iduće subote (24. siječnja) u prostorijama III. gimnazije i zainteresirani se još mogu prijaviti e-mailom na astra.skorjanc@skole.hr.
Predsjednik Udruge matematičara Osijek Kristijan Sabo rekao je kako je matematika iznimno važna, a prepoznali su ju i u Europskoj uniji koja je među devet ključnih kompetencija odgoja i temelja za funkcioniranje na tržištu rada matematiku stavila na treće mjesto.
- Vidi se porast broja studenata matematike i srodnih područja, a i nama je cilj popularizirati matematiku kroz napredne sadržaje. Došli su nam učenici i predavači iz cijele regije, Našica, Vinkovaca, Požege... Imali smo Zimsku matematičku školu i za učenike osnovnih škola koja je održana 7. i 8. siječnja, rekao je Sabo.
Kako je matematika najčešće problematičan predmet kod srednjoškolaca pitali smo i koji je razlog tome, traži li se od učenika previše i zašto je matematika na lošem glasu.
Sabo smatra kako matematika sigurno pripada u one predmete za koje je nekakav talent ili sklonost značajan faktor. No, samo to nije dovoljno, a matematika traži puno rada i vježbanja bez obzira na talent.
- Matematika je u obrazovnom sustavu postavljena tako da i oni koji nemaju “to nešto” radom mogu polagati ispite i usvajati gradivo, iako bez najviših ocjena. Da, na instrukcije iz matematike se često ide, ali je apsurdno da studenti idu na instrukcije, a preskaču predavanja i vježbe na fakultetu. Slično je i sa srednjoškolcima jer roditelji idu linijom manjeg otpora i instrukcije koriste za kompenziranje sustavnog nerada. Vjerujem kako je su instrukcije, uz sustavni rad, nepotrebne, rekao je Kristijan Sabo, predsjednik Udruge matematičara Osijek. I.Sekol

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike