Osijek
UDRUGA MATEMATIČARA

Napredni matematičari na 24. Zimskoj školi matematike
Objavljeno 17. siječnja, 2015.

Sedamdesetak naprednih i talentiranih matematičara odazvalo se ovogodišnjoj Zimskoj školi matematike koju organizira Udruga matematičara Osijek u suradnji s III. gimnazijom i Odjelom za matematiku Sveučilišta J.J. Strossmayera. Tradicija organiziranja Zimske škole matematike duga je 24. godine, a ciljana skupina su učenici srednjih škola koji pokazuju povećanu sklonost matematici te žele unaprijediti svoja znanja i pripremiti se za natjecanja. Predavači su profesori matematike zaposleni u srednjim školama te studenti Odjela za matematiku. Škola je podijeljena u dva termina, a prvi je održan u subotu dok je drugi na rasporedu iduće subote (24. siječnja) u prostorijama III. gimnazije i zainteresirani se još mogu prijaviti e-mailom na astra.skorjanc@skole.hr.
Predsjednik Udruge matematičara Osijek Kristijan Sabo rekao je kako je matematika iznimno važna, a prepoznali su ju i u Europskoj uniji koja je među devet ključnih kompetencija odgoja i temelja za funkcioniranje na tržištu rada matematiku stavila na treće mjesto.
- Vidi se porast broja studenata matematike i srodnih područja, a i nama je cilj popularizirati matematiku kroz napredne sadržaje. Došli su nam učenici i predavači iz cijele regije, Našica, Vinkovaca, Požege... Imali smo Zimsku matematičku školu i za učenike osnovnih škola koja je održana 7. i 8. siječnja, rekao je Sabo.
Kako je matematika najčešće problematičan predmet kod srednjoškolaca pitali smo i koji je razlog tome, traži li se od učenika previše i zašto je matematika na lošem glasu.
Sabo smatra kako matematika sigurno pripada u one predmete za koje je nekakav talent ili sklonost značajan faktor. No, samo to nije dovoljno, a matematika traži puno rada i vježbanja bez obzira na talent.
- Matematika je u obrazovnom sustavu postavljena tako da i oni koji nemaju “to nešto” radom mogu polagati ispite i usvajati gradivo, iako bez najviših ocjena. Da, na instrukcije iz matematike se često ide, ali je apsurdno da studenti idu na instrukcije, a preskaču predavanja i vježbe na fakultetu. Slično je i sa srednjoškolcima jer roditelji idu linijom manjeg otpora i instrukcije koriste za kompenziranje sustavnog nerada. Vjerujem kako je su instrukcije, uz sustavni rad, nepotrebne, rekao je Kristijan Sabo, predsjednik Udruge matematičara Osijek. I.Sekol

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
oglas