Mozaik
HRVATSKA ZVIJEZDA U SKIJALIŠTU NASSFELD-HERMAGOR

Severina sa sinom Aleksandrom uživa
na skijanju i sanjkanju u Austriji
Objavljeno 10. siječnja, 2015.

Početak nove, 2015. godine za Severinu Vučković u cijelosti protječe u znaku snijega i brojnih snježnih radosti.

Nakon što je posjetila zagrebačko Sljeme za vrijeme trajanja utrke "Snježna kraljica", Severina se zajedno sa sinom Aleksandrom, koji uskoro puni tri godine, nećakinjom te prijateljima ovoga vikenda zaputila u poznato alpsko skijalište Nassfeld-Hermagor na granici Austrije i Italije.

Naime, tamo su drugu godinu zaredom Turistička zajednica Koruške i Turistička zajednica Hermagor–Pressegger See u "hrvatskom tjednu" organizirali Severinino trodnevno druženje s obožavateljima i predstavnicima medija, odnosno 15-ak novinara i snimatelja iz niza redakcija iz Hrvatske, Srbije i, prvi put, Makedonije. Među njima se, opet kao jedini predstavnik medija iz istočne Hrvatske, našao i novinar Glasa Slavonije. Već prvoga dana, u petak, organiziran je niz zanimljivih aktivnosti, u kojima je, naravno, glavni lik bila Seve, no mora se priznati da je u središtu pozornosti zapravo više bio Aleksandar, čije je prve skijaške korake budno pratila i majka. Naime, uz pomoć slovenske učiteljice skijanja Jute Oslak Kranjc, mališan je faktički odmah uspio proskijati, za što ga je Seve nagradila zagrljajem i poljupcem, a onda su se zajedno spustili i sanjkama niz snježnu padinu. Nakon toga razdragana mama podijelila je svoje dojmove s novinarima.

- Premda sam naučila skijati još s 20 godina, prošle godine ponovno sam stala na skije nakon niza godina. Naime, moram biti jako oprezna jer sam u proteklih desetak godina čak triput lomila nogu, iako, istina, nijedanput na skijanju. Ovo danas bio je jako emotivan trenutak za mene jer je Aleksandar napravio prve skijaške korake. Prvo sam mislila da to neće napraviti jer, kad smo došli, gledali smo skijaše s prozora hotela i on je rekao da je jako mali i da to ne može. Zato sam bila jako dirnuta kad sam vidjela da je to ipak napravio. Njegova učiteljica skijanja Juta izvrsna je osoba i znam da je u sigurnim rukama - kazala je Seve, koja je izbjegavala sina izlagati kamerama i fotoaparatima.

Iako pod budnim okom dvaju tjelohranitelja, u očekivano besprijekornom outfitu i tamnim naočalama zbog prilično jakog sunca spremno je sva tri dana izlazila u susret zahtjevima novinara i brojnih Hrvata. Tako je Seve na nekoliko lokacija - ispred hotela, kod babylifta Sonnenalpe Nassfeld, ispred Kofel Alm Madritsche centra i drugima pozirala snimateljima, čak i na skijama, a fotografirala se i s nizom obožavatelja, osobito djece te podijelila mnogo autograma. Prvoga dana poslije podne hrvatska pjevačica bila je i posebna gošća Falkylanda, odnosno igraonice za djecu obiteljski usmjerenog Falkensteiner Sonnenalpe hotela, u kojem je odsjela. Tamo se zadržala u druženju s djecom, koja su bila oduševljena kad je Severina uskočila u "bazen" s lopticama i odlučila se poigrati s njima. Navečer su i ona i njezina ekipa i novinari uživali u zajedničkoj večeri i pravom kuharskom showu, odnosno kulinarskoj prezentaciji najboljih austrijskih, ali i inozemnih specijaliteta, poput fajitasa i paelle.

Na žalost, drugoga dana je zbog vjetrovitog vremena otpalo planirano zajedničko pravljenje snjegovića u izvedbi Seve i prateće ekipe, ali zato su novinari došli na svoje jer su mogli napraviti niz intervjua s popularnom pjevačicom (jedan ćete uskoro čitati i u Glasu) te uživati u bogatim sadržajima koje nudi ovo skijalište i hotel - skijanje, sanjkanje, spa, sauna, vanjski i unutarnji bazen, jacuzzi... U večernjim satima bio je organiziran i atraktivan noćni program - posjet NTC Blue centru te vožnja na snow bikeovima, sanjkama, gumama, kao i noćnja vožnja gondolom te zanimljiva večera na otvorenom u "Zum Alois" restoranu. U nedjelju su pak novinari napustili Alpe, dok su Seve i njezina ekipa ostali uživati do četvrtka.

Iz Nassfeld-Hermagora: Tomislav LEVAK

Kao mala Seve se sanjkala na lopatici za smeće

Seve se za Glas Slavonije malo prisjetila i snježnih iskustava iz djetinjstva. "Jedva sam dočekala da se sin i ja u Nassfeldu spustimo sanjkama, a vjerujem da ćemo do kraja boravka probati i električne sanjke. Kažu da je to super iskustvo. Mi, kad smo bili mali, nismo baš imali elektrićne sanjke, nego smo se spuštali na čemu smo stigli. Recimo, na škovaceri, odnosno lopatici za smeće, ali i na nekim starim sanjkama. Moja obitelj nije baš imala novca za skijanje pa smo se sestra i ja, koje i nismo tada vidjele puno snijega, snalazile kako smo znale i umjele", otkrila nam je Seve.

Ankica Dobrić: Imam dosta lomljive kosti

U Nassfeld-Hermagoru i okolnim skijalištima moglo se vidjeti niz poznatih lica. Jedno od njih bila je i Ankica Dobrić, poznata glumica te Severinina velika prijateljica, koja je odsjela u istom hotelu. "Nisam baš neka skijašica, više se volim sanjkati. Zašto? Zato što, izgleda, imam dosta lomljive kosti. Jednom sam slomila ruku nakon što sam se poskliznula, jednom sam slomila nogu na sceni, i to na klanjanju gledateljima i jednom, vjerovali ili ne, u krevetu. Zato se sada ne usudim baš skijati, da ne polomim noge i ruke. Uz to, usred sam sezone, moram glumiti i raditi pa se radije sanjkam. Ni sanjke nisu baš sigurne, ali sam malo bliže tlu pa se osjećam sigurnije. Također, osjećam se kao da ponovno imam deset godina", sa smiješkom je rekla Ankica.

Možda ste propustili...

TRAILER ZA NOVI FILM S JOAQUINOM PHOENIXOM I LADY GAGOM

Joker više nije sam, s njim je Harley