Osijek
REKONSTRUKCIJA STAROG TRAKA OBILAZNICE

Rješenje za Stadionsko naselje: Nathodnik, pothodnik ili čak i nadvožnjak?
Objavljeno 19. prosinca, 2014.

Gradska uprava i Hrvatske ceste odlučile su brzo reagirati u smjeru razrješenja prometne izoliranosti južnog dijela Stadionskog naselja. Dijelom i zahvaljujući angažmanu Glasa Slavonije, a nakon što smo objavili kako su mještani odlučili svojim izlaskom na cestu - živim zidom, blokirati puštanje u promet na južnoj obilaznici koje je najavljeno za idući tjedan.

Stoga je jučer održan sastanak sve tri strane. Alen Prnjat u ime gradske uprave zahvalio je Gradskoj četvrti Novi grad na iniciranju rješenja, na osnovi kojega su oni mogli pozitivno djelovali prema Hrvatskim cestama kao investitoru projekta proširenja južne osječke obilaznice. Dubravko Kos, voditelj HC-ove Tehničke ispostave Osijek, izvijestio je kako je upravo ugovoreno projektiranje sanacije sjevernog (starog) kolnika obilaznice i u okviru njega će se naći rješenje.

- Hoće li to biti u obliku pješačko-biciklističkog nathodnika ili pothodnika, ili pak cjelovitog pješačko-prometnog rješenja (nadvožnjaka, nap.a.) pokazat će projektantsko rješenje na osnovi relevantnih parametara - pojasio je Kos. U sljedeća dva mjeseca znat će se kakva će biti projekcija i s tim rješenjem će se izići pred gradsku upravu odnosno mještane južne strane Stadionskog naselja. Ovakav prijedlog sinergijskog djelovanja zadovoljio je mještane u čije ime su jučer govorili Ivan Karalić i Ilija Bilić.

A zašto je do ovoga moralo doći? U trenucima kada se radilo projektiranje novog južnog traka obilaznice, ovaj dio Stadionskog naselja nije bio vidljiv u zemljišnim knjigama, tek je situacija na terenu pokazala razmjer problema i dodatno potenciranje prometne izoliranosti ovog dijela Osijeka. U međuvremenu ipak je krenula i legalizacija kuća i njihova zabilježba u prostornim dokumentima, njih na ovom potezu 200, s ukupno 500-tinjak stanovnika. D. Kuštro

STRPLJENJA DO 2016.?

Jučer se otvoreno razgovaralo i o rokovima realizacije. Naime, projektna dokumentacija mora biti gotova za šest mjeseci, dakle do lipnja iduće godine. Potom slijedi javvni natječaj za izbor izvođača radova, koji u najboljem slučaju može biti zaključen u studenome iduće godine. Tek tada slijedi postupak izvođenja radova koji može trajati u sljedećih godinu ili dvije. Dakle do prometnog povezivanja neće doći prije studenoga 2016, ali ipak je od jučer izvjesno kako će do njega doći.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike