POSLOVNA OFENZIVA ZA KRAJ 2014. GODINE
Objavljeno 17. prosinca, 2014.
Nove prodavaonice otvorene su od Slavonskog Broda, Požege i Našica preko Đakova i Osijeka
Za pravu poslovnu ofenzivu na istoku Hrvatske za kraj godine odlučili su se u NTL-ovoj Regiji istok.
Naime, u samo tjedana dana, odnosno ovog tjedna, otvorili su deset novih prodavaonica. Razmjestili su ih po cijelom području regije koju pokrivaju, od Slavonskog Broda, Požege i Našica preko Đakova i Osijeka.
U Osijeku su otvorili dvije prodavaonice, i to u dijelovima grada za koje se ocijeni da je nedostatak prodavaonica životnih namirnica. Jedna je u Podgrađu, druga u širem gradskom središtu.
- Ocijenili smo kako u oba kvarta u blizini ne postoje slične trgovine pa se nadamo kako će kupci to prepoznati. Ali i zato što smo našu uobičajenu ponudu ovdje dopunili i pekarskim i gastroodjelom - otkriva Mirko Šimić, direktor NTL-ove Regije istok.
Zanimljivo je da su o pitanju prostora u središtu Osijeka ušli u poslovni prostor koji nije bio u trgovačkoj djelatnosti, što je zahtijevalo i dodatna ulaganja. Riječ je o prostoru površine od 300 četvornih metara.
S druge strane u Slavonskom Brodu i Požegi pojavili su se kao kupci pet Mercatorovih trgovina koje je Konzum, nakon ocjene Agencije za zaštitu trgovačkog natjecanja, objavio na prodaju zbog prekomjerne tržišne koncentracije.
- U tim smo situacijama ondje preuzeli i djelatnike tih trgovina - naznačio je Šimić.
Ovim se akvizicijama broj maloprodajnih trgovina NTL-a na području Regije istok popeo na više od 210, te su ponovno dosegnuli brojku od 800 zaposlenih.
Dario KUŠTRO
NTL je lider strategije otvaranja trgovina po seoskim sredinama
NTL je po broju maloprodaja i dalje lider na ovome području, odnosno sljedbenici su strategije otvaranja trgovina po seoskim sredinama. Za ovu se taktiku svojevremeno odlučio osječki Biljemerkant koji je, iznenadivši javnost prije dvije godine proglasio stečaj. Biljemerkant je bio jedan od osnivača NTL-a, a oni su, da bi u tim okolnostima zaštitili svoje poslovne interese, preuzeli poslovanje te većinu trgovina i zaposlenika. Iako je o tom pitanju postojalo dosta sumnje u njihove namjere, NTL je neprestanim ulaganjem u maloprodajni lanac pokazao svu ozbiljnost svoga nastupa na ovom dijelu tržišta.
210
maloprodajnih trgovina trenutno ima NTL
800
djelatnika zapošljava ukupno NTL