Objavljeno 17. prosinca, 2014.
Sljedećeg ponedjeljka, 22. prosinca dogovoren je tehnički pregled
Jučer se radilo na uređenju kolnika posljednjih 50 metara južne obilaznice, na potezu od novosagrađenog nadvožnjaka Vinkovačka do kružnog toka na obilaznici.
Time je otklonjena i posljednja dvojba hoće li obilaznica, sukladno najavama, biti u cijeloj dužini puštena u promet za blagdan. Da je sve prema planu uvjerio se jučer za neslužbenog nadzora radova Edo Kos, predsjednik Uprave Hrvatskih cesta, investitora ove za Osijek vrijedne prometne investicije. S njim u društvu bili su i gradonačelnik Ivica Vrkić, te Zoran Škorić, predsjednik Uprave Osijek-Koteksa, izvoditelja radova.
Uglavnom, obavljaju se završni radovi na najzahtjevnijoj točki cijele obilaznice, a to su nadvožnjaci Filipovica, Bosutsko i Vinkovačka, koji zajedno čine novo čvorište Vinkovačka. Na tih dva kilometra dužine planirana su tri para nadvožnjaka, južna i sjeverna strana Filipovice i Vinkovačke su napravljeni, još se radi nadvožnjak Bosutsko jug.
No, stvoreni su preduvjeti za puštanje u promet cijele obilaznice, već sada se u punom profilu prometuje na sedam kilometara, od silaska s autoceste kod Josipovca do Čepinske, a od tuda pa do kraja obilaznice kod Tenje nastavit će se u dva traka jednom kolničkom stranom. No, paralelno se nastavljaju radovi na gradnji južnog traka, puni profil osječke obilaznice bit će završen do ljeta iduće godine.
U svakom slučaju, sljedećeg ponedjeljka (22.) dogovoren je tehnički pregled, uz preduvjet da on bude zadovoljen, za Božić bi se pustio promet na svih 12 kilometara obilaznice.
Jučer je dogovoreno da će ovo prvo poluvrijeme proći bez velike pompe, simbolično će se gradonačelnik Vrkić i Josip Škorić, direktor Sektora za održavanje i promet HC-a, provesti novom dionicom. Prava fešta je dogovorena za završetak radova punog profila.
- Zadovoljni smo što se obilaznica napravila, ali i to što smo unatoč njihovim određenim poteškoćama sačuvali Osijek-Koteks kao tvrtku izvođača. Jer da smo s njima raskinuli ugovor, oni vjerojatno ne bi više danas postojali - prokomentirao je Kos, te dodao da bi u tom slučaju cijena realizacije radova obilaznice, uz novo kašnjenje, zasigurno narasla za idućih sto milijuna kuna.
Dakle, paralelno uz puštanje u promet obilaznicom nastavit će se radovi na gradnji preostalih dionica južnog traka, a potom će na red doći i sanacija sjevernog traka.
Dario KUŠTRO
Kružni na mjestu spoja
Mjesto spoja nove dionice - čvora Vinkovačka i starog istočnog dijela obilaznice (p)ostat će kružni tok na Vinkovačkoj. Za pješake će biti uređena staza Vinkovačkom ispod novog nadvožnjaka.
POTPORNI ZID
Na dionici koja je jučer obiđena najimpresivniji je veliki potporni zid, dužine 240 metara i visine između šest i osam metara, on će nositi južni trak nadvožnjaka Bosutsko. U jednom dijelu na njemu se izvode i radovi na postavaljanju armatura za betonsku podlogu koja će nositi asfaltni sloj.
puni profil
osječke obilaznice bit će završen do ljeta iduće godine