Autoglas
KAKO GOODYEAR PRAVI KVALITETNU ZIMSKU GUMU

Gumu Ultra Grip 9 stvaralo je čak 600 inženjera
Objavljeno 16. prosinca, 2014.

Razvoj vrhunske zimske gume koja omogućava izdržljivost na novoj razini izazov je za inženjere koji na razvoj nove gume, kao što je Goodyearova Ultra Grip 9, potroše do tri godine.

Upravo je toliko vremena potrebno da se slože svi dijelovi velike slagalice što ih zahtijeva razvoj vrhunskoga proizvoda, a kod Goodyeara je standard među najvišima u industrijskoj branši. Mnogi vozači ne razmišljaju o tome koje će gume montirati na svoje vozilo, ali istodobno od njih očekuju prianjanje, reagiranje u zavoju, kratak put kočenja, što veći broj prijeđenih kilometara i dobre značajke u različitim vremenskim prilikama i na različitim temperaturama. Kada je riječ o zimskim gumama, očekivanja su još veća. Razvojni proces gume u kompaniji Goodyear započinje zajedničkim sastankom više od 15 odjela koji novom proizvodu pridonose svaki svojim stručnim znanjem i iskustvom. Uključeni su stručnjaci za dezene, mješavine, materijale, proizvodnju, kemiju, fiziku i marketing. Tad se na temelju informacija prikupljenih na terenu definiraju potrebe potrošača i potrebe koje će guma morati zadovoljavati tijekom kotrljanja po cesti te se u projektnom studiju zamisli osnovna konstrukcija nove gume.

Zatim se prema osnovnoj konstrukciji u različitim tehničkim odjelima počnu razvijati, testirati, ponovno razvijati i ponovno testirati novi proizvodi dok se ne zadovolje svi zahtijevani standardi.

Spomenuti razvojni proces prošla je i guma UltraGrip 9. Razvojem ovog novog modela Goodyear je krenuo još 2012. godine dok je guma javnosti predstavljena ove godine. U procesu nastajanja prošla je kroz ruke 600-tinjak inženjera i stručnjaka za gume, te je napravljeno oko 3000 njezinih prototipova. Guma je prošla sedam serija zimskih testova te je ukupno testirana više od 600 puta da bi se dobro provjerilo da Goodyear na tržište šalje kvalitetnu zimsku gumu koja čak nadmašuje njegove vlastite standarde.M.Bugarić

NA RAZVOJ NOVE GUME GOODYEAR JE UTROŠIO TRI GODINE

Možda ste propustili...

CX-80 UDOBNOST, PRAKTIČNOST I SVESTRANOST

Nova perjanica Mazde sa 7 udobnih sjedala

ODLIČAN POTEZ ORGANIZATORA VRHUNSKE UTRKE

Hrvatski rally veterani na WRC-u

POPULARAN GRADSKI AUTOMOBIL

Povoljnije do Toyote Axgo X