Ekonomija
PREPOZNALI IH VELIKI

Australski će GFP osječki čaj za grickanje “Carletti” plasirati na svjetska tržišta
Objavljeno 3. prosinca, 2014.

Nakon što su proljetos domaći mediji, među njima naravno i Glas Slavonije, poklonili nešto više pozornosti osječkom poduzetničkom dvojcu, braći Miri i Darku Šariću, koji su na tržište plasirali osječki proizvod - čaj za grickanje “Carletti”, to se za njih pokazalo kao dobar vjetar u leđa.

Naime njihov je proizvod zaintrigirao globalnog svjetskog igrača, australski GFP - Global Franchise Partners, koji u 32 zemlje svijeta plasira njima zanimljive proizvode.

Podsjetimo, Šarići su tržištu ponudili osvježavajući topli napitak s komadima voća koji dolazi u četiri različita okusa. U vrećici je, naime, sušeno voće, koje, kada se prelije toplom vodom - dobije volumen. Primjerice bobičasto voće pada na dno, jabuka ostaje na površini - i doista se može grickati. Voće se pojede - čaj popije.

- U svemu tome nema kemije, nema supstrata - podsjećaju nas braća Šarić.

- I to je ono što je privuklo našeg partnera, odnosno uvjet im je bio da je riječ o kvalitetnoj proizvodnji sa sirovinama poznatog podrijetla i strogo poštovanje proizvodnih procesa - rekao je Darko.

Nisu iznenađeni zanimanjem GFP-a. Grupacija je to koja sa svjetskim partnerima ima, pohvalit će se na svojoj web stanici, više od sto godina iskustva u franšiznom poslovanju, spajanju i akvizicijama u međunarodnim poslovnim sektorima. Za Carlleto, tvrtku dvojice Osječana osnivača, prilika je to za plasman na doista širokom svjetskom tržištu, počev od Kanade ili nama bliže, zemalja Bliskog istoka, pa do Kine.

Partneri iz GFP-a prošlog su mjeseca obišli pogone u kojima osječki dvojac proizvodi svoj čaj, podsjetimo riječ je o proizvodnji koja je organizirana u susjednoj Srbiji u Sokobanji, u jednom od ekološki najočuvanijih kutaka u Europi.

- Obišli su pogon, uvjerili se da ispunjavamo potrebne kriterije, napravljena je kvalitativna analiza, dobiveno odobrenje za plasman na planirana tržišta i sve je s naše strana spremno za početak suradnje - kaže Miro.

No, izlazak na nova tržišta za proizvod “Carletti” nužno je značio i još neke marketinške preinake i preinake bliže navikama potrošača na tima tržištima. Tako će vrećica u koju je pakirano voće biti biorazgradiva, prevladavajuća crna boja ambalaže mijenja se, čini se, u prihvatljiviju bijelu.

No, Miro i Darko ne uživaju na lovorikama. U međuvremenu su osmisli novi proizvod iz palete toplih napitaka. I osnovu “Hot fruita” čini voćni pripravak koji se samo prelije toplom vodom iz cafe-aparata, promiješa i evo ukusnog toplog napitka. Proizvod se nudi u tri okusa.

Dario KUŠTRO
Krenuli u kreiranje još jednog novog proizvoda

- To je proizvod za zimske dane, s kojim smo na domaćem tržištu krenuli u plasman po hotelima i viđenijim ugostiteljskim objektima po Hrvatskoj. No, uskoro će se ponuda 'Hot fruita' naći i na našoj web shop stranci pa će biti svima zainteresiranima ponuđena u maloprodaji - kaže Darko. A kako će i zima proći, već sada su se dali u kreiranje još jednog novog osvježavajućeg napitka - hladno voće.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

PROGNOZE TRANSFORMACIJA KRIZE SE NIŽU JEDNA ZA DRUGOM I NE NAZIRE IM SE KRAJ

Zašto će se neke tvrtke u idućih šest godina ili spasiti ili uništiti?

2

HRVOJE STOJIĆ, EKONOMSKI ANALITIČAR HUP-A

Turisti u Hrvatskoj troše oko 150 eura dnevno, u Italiji i Španjolskoj prosječno 250, a u Francuskoj 550

3

NA KOCKI IM JE KONKURENTNOST I RAST

Europske banke zahtijevaju status strateškog sektora