Ekonomija
IZ BELJSKE TVORNICE MLIJEČNIH PROIZVODA

Na tržište lansiran ABC sir s okusom - baranjskog kulena
Objavljeno 20. studenog, 2014.
Tek što se sir pojavio na tržištu, beljci su za njega osvojili vrijednu nagradu

Još jedan novi okus ABC svježeg krem-sira, svojevrsnog baranjskog brenda, lansiran je ovih dana iz Tvornice mliječnih proizvoda Belje.

ABC-ovima s okusom vlasca, šunke, povrća i onom mediteranskog štiha priključio se ABC svježi sir s okusom - baranjskog kulena. I tek što se pojavio na tržištu, beljci su za njega osvojili vrijednu nagradu.

Na tradicionalnom, 12. Gospodarskom sajmu - sajmu sira, održanom prošlog vikenda u Grubišnom Polju, u sklopu kojeg je organizirano ocjenjivanje sira i proizvoda od mlijeka, stručnjaci Zavoda za mljekarstvo Agronomskog fakulteta u Zagrebu šampionom su proglasili upravo ABC sir s baranjskim kulenom.

- Dobro poznati okus ABC svježeg krem-sira, koji se priprema od mlijeka s beljskih farmi, domaćeg vrhnja i malo morske soli, obogaćen je komadićima baranjskog kulena, tradicionalne suhomesnate delicije vrhunske kvalitete - objašnjava Ljiljana Vajda-Mlinaček, izvršna direktorica beljskog sektora marketinga i turizma, naglašavajući kako je ABC sir s baranjskim kulenom savršen odabir za sočne sendviče bogata okusa i pripremu jela s daškom tradicije. A da je ABC sir beljski brend, dokaz su i dosadašnja (ali i buduća) Agrokorova ulaganja u beljsku mljekaru. Podsjetimo, Ljerka Puljić, starija izvršna dopredsjednica Agrokora, prigodom jednog od posjeta Belju istaknula je kako je riječ o najboljem izvoznom brendu i velikom beljskom potencijalu. Stoga su u posljednje vrijeme kapaciteti za proizvodnju ABC-a udvostručeni, a proizvodna linija modernizirana. Najavila je tada i kako razmišljaju o gradnji nove mljekare, što je i jedan od razloga podizanja kapaciteta proizvodnje mlijeka na beljskim farmama...

Ivica GETTO

ABC sir najbolji je beljski izvozni brend i velik potencijal te tvrtke u sustavu Agrokora

Možda ste propustili...

PROGNOZE TRANSFORMACIJA KRIZE SE NIŽU JEDNA ZA DRUGOM I NE NAZIRE IM SE KRAJ

Zašto će se neke tvrtke u idućih šest godina ili spasiti ili uništiti?

Najčitanije iz rubrike