Dome slatki dome
IKEA DONIRA ZA OBRAZOVANJE DJECE

Kampanja „Plišane igračke za obrazovanje“
Objavljeno 12. studenog, 2014.

Do subote, 3. siječnja 2015., svatko tko kupi plišanu igračku ili dječju knjigu u zagrebačkoj robnoj kući IKEA, sudjelovat će u inicijativi koja prikuplja sredstva za obrazovanje djece u siromašnim zemljama. Zaklada IKEA Foundation, u suradnji s organizacijama UNICEF i Save the children, prije 12 godina pokrenula je kampanju „Plišane igračke za obrazovanje“ u kojoj se za svaku kupljenu igračku ili dječju knjigu u bilo kojoj robnoj kući IKEA na svijetu, tijekom trajanja kampanje donira jedan euro projektima za obrazovanje djece iz zemalja u razvoju koja žive u siromaštvu. Dosad je kroz kampanju prikupljeno 67 milijuna eura koji su omogućili da više od 11 milijuna djece u 46 zemalja ostvari svoje pravo na kvalitetno obrazovanje.

U sklopu kampanje održat će se i natjecanje u crtanju za djecu IKEA FAMILY članova. IKEA FAMILY u Hrvatskoj ima više od 80 tisuća članova i trenutačno je 14.300 djece do 12 godina koji mogu sudjelovati u natječaju. Stoga pozivaju sve mališane da se uključe u natjecanje od 12. do 23. studenoga 2014. i nacrtaju svoju igračku iz snova. Žiri sastavljen od stručnjaka za razvoj dječjih proizvoda odabrat će 10 pobjedničkih crteža na temelju kojih će se proizvesti ograničena kolekcija plišanih igračaka koja će u IKEA robnim kućama diljem svijeta biti dostupna od jeseni 2015. Gérard Bocquenet, UNICEF-ov direktor za donacije i partnerstva: „Obrazovanje je preduvjet razvoja. Veliko nam je zadovoljstvo još jednom udružiti snage sa zakladom IKEA Foundation, IKEA kupcima i IKEA zaposlenicima diljem svijeta kako bismo osnažili najugroženiju i najisključeniju djecu, a pogotovo djevojčice, u izgradnji bolje budućnosti za njih same, njihove obitelji, zajednice i naš svijet“.

Elisabeth Dahlin, glavna tajnica organizacije Save the Children u Švedskoj i predsjednica agencije Global Lead Agency for the IKEA Foundation Collaboration: „Vrlo smo ponosni što sudjelujemo u kampanji Plišane igračke za obrazovanje kojom zajedno s tvrtkom IKEA ulažemo u djetinjstvo. Zajedno mijenjamo živote djece u Istočnoj Europi i Jugoistočnoj Aziji, i to djece koja su najviše marginalizirana – djece s poteškoćama u razvoju i one iz manjinskih skupina. Pružamo kvalitetno obrazovanje milijunima djece čime utječemo i na generacije koje tek dolaze“.

Per Heggens, glavni izvršni direktor zaklade IKEA Foundation: „Ulaganje u obrazovanje djece najbolji je način da im pomognemo izbjeći siromaštvo. Kampanjom Plišane igračke za obrazovanje, u partnerstvu s organizacijama UNICEF i Save the Children, uspjeli smo pomoći više od 11 milijuna djece. Kvalitetno obrazovanje ključno je u stvaranju bolje budućnosti za njih i njihove obitelji“.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike