Osijek
TRADICIONALNA AKCIJA MLADI I MED

Uz pčelare, svoj med
predstavili i učenici
Objavljeno 3. listopada, 2014.
Akcija je okupila 26 izlagača i 600 djece iz Osječko-baranjske županije i drugih slavonskih županija

Mladi i med - naziv je tradicionalne promotivno-prodajne akcije održane jučer na Starčevićevu trgu, u sklopu gospodarske manifestacije Dani meda u Hrvatskoj, u organizaciji HGK-a Županijske komore Osijek i Županijskog saveza pčelara Osječko-baranjske županije, koja se u Osijeku održava od 3. do 5. listopada.

Akcija je okupila više od 600 djece te 26 izlagača iz nekoliko slavonskih županija. Riječ je o proizvođačima meda, pčelarskim udrugama, OPG-ima i pčelarskim sekcijama osnovnih škola iz Osječko-baranjske, Brodsko-posavske i drugih slavonskih županija. Oni su tom prigodom izložili, nudili na degustaciju i prodavali svoje proizvode po akcijskim cijenama. Uz to, priređen je kulturno-zabavni program u kojem su sudjelovala djeca iz vrtića i učenici škola iz Osijeka i okolice, a na velikoj pozornici bili su izloženi likovni radovi djece o medu i pčelarstvu.

Među izlagačima bili su brojni učenici i nastavnici, predstavnici brojnih škola koje proizvode med, primjerice, OŠ “Ivan Filipović” iz Velike Kopanice, osječka OŠ Frana Krste Frankopana, OŠ Ernestinovo i brojne druge.

- Naša škola ima dugu tradiciju proizvodnje meda. Djecu kroz građanski odgoj, u sklopu rada u učeničkoj zadruzi, učimo poduzetništvu. U atriju škole imamo košnice i proizvodimo livadski med. Uz to, u školi uzgajamo začinsko i ljekovito bilje, proizvodimo sok od bazge i još mnogo toga - kaže Marina Alerić, učiteljica razredne nastave koja radi s učenicima u školskoj zadruzi.

Zapažen je bio i štand Ugostiteljsko-turističke škole. “U školi smo pripremili pet slatkiša koje smo ponudili posjetiteljima sajma i sve su pojeli. To su lizalice s medom, košarice od meda, šape s medom, gumeni bomboni od meda i medenjaci”, kaže Laura Grafina, učenica trećeg razreda te škole. Inače, riječ je o proizvodima koje su učenici i profesori Ugostiteljsko-turističke škole osmislili u sklopu projekta Medeni slatkiši, a taj je projekt Ministarstvo turizma proglasilo jednim od pet najboljih u RH.

Vesna LATINOVIĆ
MED JE BREND OVOG DIJELA HRVATSKE

Manifestaciju Dani meda na središnjem gradskom trgu otvorio je hrvatski predsjednik Ivo Josipović. Tom je prigodom istaknuo da ta manifestacija poručuje koliko su medarstvo i pčelarstvo važne djelatnosti koje mogu pridonijeti razvoju hrvatskog gospodarstva. I ostali govornici, župan Vladimir Šišljagić, gradonačelnik Ivan Vrkić i Ernest Nad, tajnik Organizacijskog odbora Dana meda i voditelj Odjela za poljoprivredu Hrvatske gospodarske komore Županijske komore Osijek, naglasili su važnost meda i njegova brendiranja, jer, rečeno je, Osijek je kolijevka hrvatskog pčelarstva, a med je brend Osijeka, Osječko-baranjske županije i ovog dijela Hrvatske.

Možda ste propustili...

FFOS: 9. ZNANSTVENO-STRUČNI SKUP

Jačanje potencijala za preventivne aktivnosti

SAJAM ANTIKVITETA U KOLOVOZU

Vrelo prijepodne nije obeshrabrilo Osječane

DA DJECI NE BUDE DOSADNO

Igraonica u čepinskoj knjižnici

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana