Osijek
OPATIJSKA ULICA

Autobusi se pri brzini od 25 km/h jedva mimoilaze
Objavljeno 21. rujna, 2014.

Među brojnim planovima oko uređenja Juga 2, koje je nedavno tijekom obilaska radova iznio gradonačelnik Ivan Vrkić, ipak se nije našlo skoro rješenje asfalta u Opatijskoj ulici. Promet tom ulicom jednom je riječju, kažu tamošnji stanovnici i vozači autobusa koji onuda prometuju – katastrofalan!

- Ne znam je li gori asfalt ili činjenica da je ulica uska i da mimoilaženje dvaju autobusa nije moguće. Mi se jedan drugomu sklanjamo, a treba vidjeti kako je kada nam u susret ide kamion. Iako vozimo oko 25 kilometara na sat, vožnja je strašna, posebice na početku ulice. 'Odbija bubrege', što drugo reći - rekao je vozač autobusa Mato Bošnjak, dodajući da je problematična i nedovoljna širina ulice pa autobusi retrovizorom zapinju za krošnje. Bošnjak nestrpljivo očekuje gradnju intrazonske ceste kojom će, kako je najavljeno, prometovati gradski prijevoz.

Prolazak i autobusa i automobila koji ne poštuju brzinu vožnje smeta i tamošnjim stanovnicima. Kako su im se, kažu, prozori tresli prije rekonstrukcije koja je dovršena u kolovozu 2007., tako im je i sada. Zanimljivo je da je nakon rekonstrukcije promet bio usmjeren u Srijemsku ulicu pa potom Biševskom do Kirove, no na inicijativu Vijeća GČ Jug 2 i zahtjeva građana za povratkom autobusa na “staru” trasu, to je i učinjeno.

- Ne znamo što je gore - dok autobus ovuda nije prolazio ili sad kada imamo stajalište, a promet tom ulicom je očajan. Nadam se da će sljedeća rekonstrukcija biti kvalitetnija - poručuje A. S. s Juga 2.

Tomu se nadaju i brojni drugi tamošnji stanovnici, ali i putnici koji doslovce tijekom prolaska autobusom Opatijskom obvezno sjede kako bi zadržali ravnotežu.

Marija MIHELIĆ
7,5 milijuna kuna za “vagaše”

Gotovo odmah nakon rekonstrukcije, na zapadnoj strani ulice pojavili su se prvi kolotrazi - “vagaši”, oštećenja koje je sada, sedam godina poslije, nemoguće izbjeći. Hrvoje Žabarović, predsjednik GČ Jug 2, nedavno je izjavio da taj dio ulice ionako traži rekonstrukciju, dok je istočni, čini se, odrađen kvalitetnije i bolje, s obzirom na to da je i promet tom dionicom bolji. O tom se očito nije razmišljalo kada je, zajedno s rekonstrukcijom Kirove, u obnovu Opatijske ulice utrošeno 7,5 milijuna kuna, koji se svakako nisu isplatili.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike