Mozaik
PRVI BEND U HRVATSKOJ KOJI JE LANSIRAO SVOJE PIVO

Pivo Rocker s "pola litre rock'n'rolla"
Objavljeno 20. rujna, 2014.
- Upornost i tvrdoglavost dovele su do toga da je pivo tu - kaže Galić

Popularna grupa Opća opasnost iz Županje od sada ima i pivo pod svojom etiketom, čime je stala uz rame Iron Maidenu, AC/DC-ju, Motorheadu i ostalim velikanima koji su lansirali svoje pivo.

U novom odličnom albumu "Rocker, to sam ja", brojni će obožavatelji zvuka i glazbe Opće opasnosti i njihovi fanovi već od danas moći uživati pijuckajući brend ovog najboljeg hrvatskog rock-benda.

- Prije nešto više od godinu dana pala nam je na pamet ideja o mogućnosti realizacije te nekakve naše, ma neću reći budalaštine, jer u svijetu je već normalno da rock-bendovi imaju svoje pivo. Opća opasnost i cijelo “vijeće staraca” razmislili smo o ideji da i mi imamo svoje pivo, prvo takve vrste u Hrvata, i krenuli smo. Već više od godinu dana borimo se i, evo, došli smo do toga da je Opća opasnost napravila svoj brend, svoje pivo Rocker pod sloganom "pola litre rock'n'rolla". Od jučer ili danas pivo bi trebalo biti u prodaji u Superkonzumima i Velpro centrima, a uskoro i po manjim prodavaonicama i kafićima - kaže frontmen Pero Galić.

Dodaje da sada slijedi reklama, marketing, distribucija i sve ostalo…

- Nadamo se da će uz rock'n'roll i ovo što mi jesmo zaživjeti i pivo. Voljeli bismo da se to dogodi onako kako smo i zamislili, ali što god. Nije to priča zbog novca nego više fore, rock'n'roll i pivo uvijek su išli skupa. Ima par nekih stvari koje je Opća opasnost uistinu napravila što još nitko nije uspio posložiti, pa tako i ovo pivo. Ali uopće i opstati 22 godine u ovom svijetu rock'n'rolla u Hrvata! I ovo je bio velik izazov, ali vidjet ćemo, nadamo se da će se ljudima svidjeti, nama se sviđa, jer da nije tako, ne bismo ga ni punili u boce - raspoložen je Pero.

- Pivo je proizvedeno u suradnji s Osječkom pivovarom, po posebnoj recepturi koju smo dogovarali. Borili smo se mi i s imenom, kako će se zvati, Opća opasnost, ovako, onako, ali Rocker je na kraju pobijedio. Kad krene degustacija i kad ljudi počnu piti, vidjet ćemo kakav je njihov sud o tome - kaže Galić. Dodaje da je bilo jako teško realizirati tu ideju i ući u pivsku industriju jer pivo je najprodavaniji proizvod.

- Jer tko ste vi, neki mali miševi Slavonci, rockeri iz jednog malog grada hoće svoje pivo staviti na tržište, uz sve silne svjetske brendove! Ali vjerojatno je i tu presudila ona naša tvrdoglavost koja je do dandanas ostala kao nekakav pečat i bitna pomoć u našem uspjehu. Jer da smo odustali onda kada je stvarno bilo teško, sada ne bi bilo ni nas ni piva. Upornost i tvrdoglavost dovele su do toga da je pivo tu! Sada će ga pomalo degustirati, do ljeta će već biti super i onda na ljeto nema više kraja točenju! Priznajem, ima malo alkohola, 4,7 posto, ali to je manje od pet, neki imaju i šest, znači nemojte piti i voziti. Ali ljudi koji piju, znaju kako trebaju piti – puno i jako - smije se Pero. A po pola litre piva, znaju svi, pit će se na koncertima "teškima" pola tone rock'n'rolla.

Marija LEŠIĆ OMEROVIĆ

NADAMO SE

DA ĆE UZ ROCK'N'ROLL I OVO ŠTO MI JESMO ZAŽIVJETI I PIVO

Možda ste propustili...

U IZRAVNOM PRIJENOSU NA HRT-U NASTUPIT ĆE DVADESET IZVOĐAČA

Premijerne izvedbe i jaka konkurencija na 71. Zagrebačkom festivalu

POVRATAK NA SCENU KAO EKSPERIMENTALNI DUO

Libar je objavio EP “Nova zemlja”

Najčitanije iz rubrike