Osijek
DO PRAVDE PREKO MREŽA

Omogućili joj reklamaciju tek
nakon izljeva bijesa na Fejsu
Objavljeno 19. rujna, 2014.
“Ovo je dobra vijest za stotine potrošača koji pokušavaju ostvariti svoja prava”

Nakon što je više od dva mjeseca pokušavala sa službom za korisnike velike tvrtke dogovoriti popravak uz korištenje zamjenskog uređaja, Osječanka Snježana izgubila je živce i o tome oštrim tonom progovorila na Facebook stranici tvrtke. Ni dva sata nakon toga njen je problem bio riješen!

- Već desetak minuta nakon moga prigovora uspostavili smo komunikaciju kroz nekoliko poruka preko Facebooka i uputili su me da se javim na jedan broj telefona. Na poziv je odgovorio ljubazni djelatnik te me kroz sat vremena ponovno nazvao i rekao da odem u meni najbližu poslovnicu tvrtke gdje su preuzeli moj mobitel na popravak i dali mi na korištenje identični zamjenski uređaj! Bila sam šokirana. Isto sam pokušavala postići tjednima odlascima u tu istu poslovnicu i pozivajući službu za korisnike, ali bez uspjeha - priča Osječanka. Dodaje i da je tvrtka isti dan u poslijepodnevnim satima njen prigovor uklonila s Facebooka.

Poznata je ovo priča u Savjetovalištu udruge “Potrošački forum”, gdje su u posljednje vrijeme uočili rastući trend uspješnog rješavanja potrošačkih problema tek preko društvenih mreža.

- Ljudi koji čak ni uz našu pomoć nisu uspijevali doprijeti do rješenja za svoj problem vezan uz reklamacije proizvoda i usluga velikih kompanija, javljaju nam kako im je to pošlo za rukom nakon žalbi o neefikasnosti službi za korisnike na društvenim mrežama tih tvrtki. S jedne strane, ako se uzme u obzir da je riječ o uistinu velikim kompanijama koje u svojim službama za korisnike zapošljavaju na stotine djelatnika, riječ je o vrlo poraznom trendu za njih. No, s druge strane, ovo je dobra vijest za stotine potrošača koji svakodnevno gube vrijeme i strpljenje uzaludno pokušavajući ostvariti svoja prava telefonski, prepiskom ili osobno u poslovnicima tvrtki - kaže Dunja Mak iz Savjetovališta.

Ivana SOLAR
poklon-paket isprike

Da su društvene mreže uistinu postale prva crta bojišnice u srazu između potrošača i stručnjaka za odnose s javnošću velikih tvrtki, koje ozbiljno doživljavaju kolanje negativnih komentara, dokazuje još jedna sugrađanka. Ona se na Facebook profilu velike domaće prehrambene tvrtke požalila kako neuspješno pokušava reklamirati jedan od njihovih najpopularnijih proizvoda u kojemu je po otvaranju vakuumiranog pakiranja pronašla mrava. Komentar je popratila i fotografijom. Kako kaže, “brzinom svjetlosti” javili su joj se iz tvrtke s isprikom i obećali joj poslati novi proizvod. Za koji dan dočekalo ju je ugodno iznenađenje. Uz sporni artikl, dobila je još čitav niz drugih proizvoda i promotivnih artikala za upotrebu u kućanstvu!

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike