Zdravlje
LUDO LIJEPE NOGE

Oblik nogu ne može se lako promijeniti, no vježbanjem možete učiniti da izgledaju bolje
Objavljeno 8. rujna, 2014.
Kako bi i vaše noge privukle poglede, potrebno ih je početi vježbati upravo sada, jer pravi rezultati ne idu preko noći

Nova sezona vježbanja je počela, a vi ste također počeli razmišljati kako želite početi vježbati od samog starta kako biste postigli najbolje rezultate. Na vrhu želja vam je imati sexy noge i pitate se je li to moguće?

Duge vitke noge s lijepo oblikovanim bedrima i istaknutim listovima plijene pozornost. Kako bi i vaše noge privukle poglede, potrebno je početi vježbati upravo sada, jer pravi rezultati ne idu preko noći!

Noge su oslonac našem tijelu, imaju mnogo funkcija i podijeljene su na nekoliko velikih skupina mišića. Listovi, bedreni mišić (quadriceps) i stražnja loža (hamstringsi) strateška su mjesta kojima treba posvetiti posebnu pozornost.

Vježbanje

Redovita tjelovježba jedan je od najboljih načina da na distanci zadržite nepoželjne goste kao što su celulit te izdužite mišiće i učvrstite cijele noge. Vježbi za savršene noge postoji 'mali milijun'. Na svim rekreativnim programima o nogama, s obzirom na to da su ženska kritična zona, posvećuje se mnogo pozornosti. Čučnjevi, iskoraci, vježbe za stražnju ložu, vježbe za listove, addruktore, abduktore. Kreativne voditeljice osmišljaju zanimljive vježbe kako bi izvukle maksimum. Program koji je koncipiran upravo za to, s naglaskom na guzu, također je i BRAZIL BUTT LIFT, za kojim djevojke jednostavno lude. Djevoke koje vježbaju PILATES imaju sjajne rezultate, jer im mišići nogu postanu vretenastiji, izduženiji i ženstveniji.

Na žalost, oblik nogu ne može se lako promijeniti, no vježbanjem možete popraviti tonus mišića i učiniti da izgledaju bolje. Ako ste genetski građeni tako da imate jače noge, nemojte odmah odustati i misliti da ne vrijedi pokušati. Vaše noge možda neće biti duge i tanke kao s reklama, no svakako možete iz svoje građe izvući maksimum i učiniti sve da vam noge budu čvrste, što je na poslijetku ipak ono što se traži.

Prehrana i kretanje

Naravno, ništa ne ide bez pravilne prehrane i kretanja. Da biste učvrstili noge potrebno je umjesto autom otići negdje pješke, umjesto liftom ići stubištem. Na vama je da iskoristite svakodnevne prilike. Trčite, vozite bickl, rolajte se, plešite. Budite aktivni. Ima li što ljepše od toga? Osim što će vam učvrstiti noge, osjećat ćete se sjajno. Kako bi spomenute aktivnosti bile učinkovite, treba ih provoditi redovito kroz dulje vrijeme. Svi dobro znamo kako ništa ne ide preko noći! Pripazite na prehranu, izbacite nezdravu hranu, unosite više vode, voća i povrća.

Za ovo sve potrebno vam je samo upornosti, aktivnog života, kvalitene vježbe i puno dobre volje. Mi znamo kako do ludo dobrih nogu, a i uz to vam garantiramo dobru zabavu. Povedite i prijateljicu i pridružite nam se!

(Centar osobne moći)

Martina SLIVONJA, bacc. physioth

Trčite, vozite bickl, rolajte se, plešite. Budite aktivni

Možda ste propustili...