Osijek
OSJEČANI S LJETOVANJA STIGLI LJUTITI:

U Turskoj su nas selili iz hotela u hotel i do plaže nas vozili kombijem
Objavljeno 20. kolovoza, 2014.
Svi koji su nezadovoljni ishodom putovanja imaju pravo žalbe u roku od osam dana nakon povratka

Nakon što su platili 12 tisuća kuna za pomno planirano ljetovanje u Turskoj, Osječani nisu ni slutili da će se kući vratiti s gorkim uspomenama.

Naime, kako su odlučili deset dana godišnjeg odmora provesti u velikom hotelskom kompleksu bez puno interesa za vanjske izlete, cijeli su aranžman gradili na odabiru hotela u kojemu su htjeli boraviti.

- Htjeli smo točno određeni hotel, koji nam položajem, sadržajem i pristupom plaži najbolje odgovara. U njemu smo, osim toga, već bili prije tri godine i željeli smo ponovno ondje biti smješteni. Vođeni tom idejom, kao posrednika pri putovanju izabrali smo agenciju koja je nudila aranžmane koji uključuju baš taj hotel i sve rezervirali na vrijeme. No, kada smo stigli u Tursku, u željeni hotel, obavijestili su nas kako u njemu nema mjesta i da će nas smjestiti u neki drugi, što smo odbili. No, kako imamo dijete, na kraju smo morali popustiti. Dijete je željelo ići ručati i kupati se pa smo popustili, jer nam je obećano da je to samo jedno noćenje. Kad smo stigli u drugi hotel, shvatili smo da je tako daleko od mora da su nas do njega vozili kombijem bez klime! Na moje inzistiranje, drugog su dana ipak za nas pronašli mjesto u hotelu, ali tek oko 14 sati. Dok su nas vratli u hotel i dok smo se smjestili i raspakirali, propao nam je još jedan dan. Srećom, ovaj smo put uplatili 10-dnevni aranžan, a ne 7-dnevni. Malo je reći da smo nezadovoljni - priča Osječanka V.G., koja je samo jedna od brojnih sugrađana koji, kako se ljeto bliži kraju, dolaze u osječko Savjetovalište za zaštitu potrošača “Potrošački forum” izraziti nezadovoljstvo zbog usluge u turizmu.

Dunja Mak iz Savjetovališta savjetuje našoj sugovornici, ali i svima u sličnim situacijama - žalite se, na to imate pravo!

- Prema odredbama Zakona o obveznim odnosima, ako pri putovanju dođe do neispunjenja ugovora ili do neurednog ispunjenja ugovora koji je putnik sklopio s agencijom, on ima pravo žaliti se i tražiti razmjerno sniženje cijene putovanja. U ovom slučaju, opravdano, bar sniženje cijene za ta dva dana koja putnik smatra “propalim”. Samo treba biti oprezan i reagirati brzo, odnosno u roku od osam dana od završetka putovanja - objašnjava Mak.

Ivana SOLAR
MOŽETE OTKAZATI PUTOVANJE!

Iz Savjetovališta za zaštitu potrošača kažu kako su nerijetke situacije da do, primjerice, promjene željenog hotela “iznenada” dođe tek nekoliko dana prije samog putovanja. Tada agencije običavaju o toj promjeni, kako im i sam Zakon o obveznim odnosima nalaže, izvijestiti putnika i ponuditi zamjenu. “Time se ograđuju od eventualnih prigovora nakon povratka kući, a u većini slučajeva zadrže putnike jer se malo tko usudi otkazati već uplaćeno putovanje tek koji dan prije puta. Ljudi misle da neće moći dobiti svoj uplaćeni novac natrag. No to nije istina. U takvim slučajevima od putovanja se može odustati uvijek!” objašnjava Mak.

PRLJAVE PLAHTE, “NOĆENJE S DORUČKOM” BEZ DORUČKA...

Pritužbi na rad turstičkih agencija, odnosno hotela za koje sklapaju ugovore, kažu iz Savjetovališta za zaštitu potrošača, ima uvijek. No nakon ljetnog vala godišnjih odmora - najviše. Najveći se broj prigovora odnosi na (ne)čistoću smještajnih objekata, a potom na nedostatak rashladih uređaja. Zanimljivo je i da, bar kada je u pitanju Jadran, pritužbe sve češće stižu i na račun prodavanja smještajnih kapaciteta na internetu po cijeni koja obuvaća “noćenje s doručkom”, a da nakon dolaska na odredište doručku nema ni traga.

Možda ste propustili...

“SMJEŠKO” ZA MAME I BEBE

Na promenadi kućica za dojenje i previjanje

PROJEKT UDRUGE KREAKTIVA: UPOZNAJUĆI EUROPU UPOZNAJEM SEBE

Punoljetnost su obilježili putujući vlakom po Europi na trasi Orient Expressa

DANAS U POLJOPRIVREDNOJ I VETERINARSKOJ ŠKOLI

Prodaja prijesadnica i panel “Od škole do doktorata”

Najčitanije iz rubrike