Ekonomija
PROBOJ NA SVJETSKO TRŽIŠTE PIVA

Osječki crni radler pit će se u Dubaiju, Kini, Singapuru...
Objavljeno 14. kolovoza, 2014.
First blackradler kao brend Prvog hrvatskog piva pit će se u vrhunskim restoranima

Dragulj Panonske nizine – crni radler tvrtke Prvo hrvatsko pivo 1664 d.o.o. pojavit će se uskoro na stolovima elitnih restorana u Dubaiju.

Naime, Martina Baran, direktorica tvrtke Prvo hrvatsko pivo 1664 d.o.o., potpisat će uskoro ugovor s predstavnicima lanca restorana u toj svjetskoj turističkoj meki kako bi prve količine First blackradlera kao brenda Prvog hrvatskog piva krenule na nekoliko tisuća nautičkih milja dug put iz riječke luke kroz Sueski kanal do Dubaija.

Baran kaže kako je do te poslovne suradnje došlo nakon što se poslovnim partnerima s kojima trebaju potpisati ugovor, nakon kušanja, svidio crni radler. O kojim se količinama izvoza osječkog osvježavajućeg proizvoda radi, direktorica društva još ne objelodanjuje, ali će se boce s etiketama First blackradlera u kartonskim kutijama prevoziti u brodskim kontejnerima, u koje se može spakirati, ovisno o veličini kontejnera, od 30.000 do 48.000 boca.

Kao zanimljivost navodi kako emiratski lanac restorana ima jedan vrhunski restoran u neboderu Dubaija na četrdesetom katu, gdje se dnevno popije čak 8000 boca. Njihovom se proizvodu u budućnosti najvjerojatnije otvara i tržište u Singapuru.

Direktorica Baran navodi kako već neko vrijeme pregovaraju i s Kinezima, koji su obišli osječko pivarsko postrojenje, kušali piva, a nakon toga su im iz pivovare poslali prve količine piva kao probne uzorke za kinesko tržište, pa stoga očekuju da bi i na Dalekom istoku mogli uživati u kapljicama proizvedenim u Osijeku.

Orijentacija prema inozemnim tržištima poduzima se kako bi se pivovara uposlila u punom kapacitetu, od 500.000 hektolitara. Tako najavljuje da će raditi na promociji i izvozu na tržište Slovenije, Mađarske i, prvi put, Bosne i Hercegovine, a pivo iz Osijeka trebalo bi se naći, planiraju, i na australskom kontinentu. Od dugoročnih planova koje žele realizirati u Prvom hrvatskom pivu 1664 d.o.o. Baran navodi i ambalažiranje stolne vode, kao i sokova u staklenim bocama za ugostiteljstvo od 0,25 litara.

Darko PEJIĆ
Možda ste propustili...

POKRENUTI STVARNU AKCIJU U BORBI PROTIV KLIMATSKE KRIZE

Zagađenje plastikom nalazi se svagdje oko nas

U CILJU SMANJENJA PLASTIČNOG OTPADA

Nastavlja se Konzumova kampanja “Jedna manje”

NAGLI PAD PROIZVODNJE U HRVATSKOJ

Naznake stabilizacije industrije u eurozoni

Najčitanije iz rubrike