Objavljeno 31. srpnja, 2014.
Koordinacija marketinških aktivnosti naš je stalni zadatak - kaže Sanja Mršo
Putujuće reklame - autobusi i tramvaji GPP-a godišnje donesu između 1,5 i dva milijuna kuna kroz marketing, odnosno reklame koje se na njihovim stranicama voze gradom.
Riječ je o atraktivnim i upadljivim reklamnim prostorima koji kretanjem ulicama grada privlače više pozornosti od običnog plakata uz cestu, a nude i mogućnosti kreativnog marketinškog izražaja. Kako objašnjava Sanja Mršo, voditelj iz GPP-ove službe marketinga, upravo javni prijevoz predstavlja medij na kojem je informacija prisutna gotovo 24 sata dnevno i time garantira spontano zamjećivanje poruke koju neprestano komunicira.
- S obzirom na to da naša vozila prometuju najfrekventnijim mjestima u gradu i reklamne se poruke stalno nalaze na najatraktivnijim lokacijama, ista se obraćaju ljudima koji se voze, čekaju javni prijevoz, hodaju ulicama... Koordinacija marketinških aktivnosti naš je stalni zadatak. Akcijska oglašavanja i razne pogodnosti koje u potpunosti usmjeravamo na svakog klijenta, učinila su vozila javnog gradskog prijevoza neizostavnim u svakoj ozbiljnijoj marketinškoj kampanji te marketinški isplativijim i još atraktivnijim. Zbog toga imamo dosta redovnih klijenata s kojima njegujemo vrlo kvalitetne i dugoročne odnose, ali i veliki broj povremenih partnera i klijenata koji su nam ukazali svoje povjerenje - kaže Mršo.
Na raspolaganju za postavljanje reklama su sva vozila GPP-a, što znači 26 tramvaja i 36 autobusa, a jedino vozilo koje nikada neće postati reklamni pano je turistička Škoda iz 1926. godine.
- Trenutačno, s obzirom na duboku recesiju koja potresa cijelu državu, nisu baš sva vozila prekrivena oglasima. No možemo se pohvaliti da je već godinama Osijek predvodnik u oglašavanju na vozilima javnog prijevoza u odnosu na ostale gradove - Zagreb, Rijeku, Split i Dubrovnik, kako u broju oslikanih vozila, tako i prema prihodima koje ostvarujemo ovom vrstom marketinga - pojašnjava Mršo.
Naravno, dugoročno oglašavanje donosi i određene benefite klijentima koji se za tu mogućnost odluče, a s obzirom na to da je tramvaj sam po sebi atraktivnija oglasna površina, oglašavanje na njemu je naravno i skuplje, na mjesečnoj razini za oko 1000 kuna, a na godišnjoj za 30-ak tisuća kuna.
Važno je istaknuti i kako GPP ne obavlja uslugu produkcije, nego klijent sam odabire tvrtku koja to obavlja te za isto snosi trošak produkcije.
- GPP ugovara i naplaćuje isključivo zakup oglasne površine, te snosi trošak uklanjanja iste. To je također jedna od prednosti koju imaju naši klijenti, jer se za produkciju mogu dogovarati sa svojim postojećim partnerima, s obzirom na to da im GPP ne uvjetuje taj trošak i kod koga će on nastati - kažu u GPP-u.
Ivan SEKOL
Cijeli tramvaj za 99.100 kuna
Prema službenom cjeniku GPP-a, zakup cijele površine tramvaja T-3 na 12 mjeseci stoji 99.100 kuna bez PDV-a, a polugodišnji zakup stoji 55.000 kuna. Jednomjesečni zakup može se ugovoriti za 11.000 kuna. Nešto je povoljniji zakup prostora na tramvajima tipa GT 6 koji stoji 93.300 kuna godišnje, a još jeftinije je oglašavanje na autobusu MAN Lion City koje stoji 50.000 kuna za 12 mjeseci. Ovo su cijene za cijela vozila, a moguće je dogovoriti i zakup, primjerice, samo zadnjeg kraja autobusa za 26.000 kuna godišnje za sve tipove autobusa. Detaljan cjenik oglašavanja na vozilima može se naći na web stranicama GPP-a www.gpp-osijek.com