Mozaik
ZAHVALJUJUĆI DOBROM PR-U KLUBA NOA

Zbog vrhunske elektronske glazbe
i djevojke su se vratile na Zrće
Objavljeno 29. srpnja, 2014.

Sodoma i Gomora? Mjesto bluda, razvrata, grijeha i orgija? Naravno da su to samo puste tlapnje, loša PR priča koju je netko postavio prije mnogo godina i nikada je više nije postavio kako treba. Sve do nekih novih PR vjetrova koji su nedavno zapuhali na Zrću, globalno poznatoj partijanerskoj plaži, vjetrova koju su dobrano promijenili krvnu sliku ove poželjne ljetne destinacije. Naime, zahvaljujući neprimjerenim novinskim naslovima, ali i klupskim fotografijama u kojima su se učestalo forsirali ženski atributi, Zrće se pretvorilo u svojevrsni “festival muških kobasica”. Svaki napaljeni muškić u regiji pojurio je na Pag uvjeren da ga ovdje čeka satnija nagih djevojaka koje jedva čekaju zadovoljiti njegovu pohotu. Malo-pomalo sa Zrća su nestajale djevojke i ovdje su zavladali momci puni očekivanja. Omjer mladića i djevojaka sveo se na neugodnih i zabrinjavajućih osam prema dva. I onda, ove sezone, stvari su se konačno vratile na svoje mjesto. Na plaži, posebice u klubu Noa koji svojim svakodnevnim grotlom odudara od konkurencije, podjednako i u dnevnoj i noćnoj varijanti uživa ravnopravan broj djevojaka i mladića. Razlog takvoj promjeni treba ponajprije potražiti u PR filozofiji Noe, koja je od samih početaka odbacila pristup forsiranja “cica i guzica”, i u silnoj medijskoj PR ofenzivi posljednjih godina predstavila Zrće onakvim kakvim zapravo jest: globalno poznatom destinacijom ljubitelja vrhunske elektronske glazbe i partijanja uz teškaše svjetske DJ scene. Naravno, to uključuje podjednako zastupljenu mušku i žensku publiku, armiju lijepih, mladih i rasplesanih ljudi iz čitavog svijeta. Rezultati su vidljivi, plesni podij Noe prepun je lijepih djevojaka i čuveno Zrće konačno blista u punom sjaju.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike